![]() |
Bravo Nederland!!!!!!!!!!!!!
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...hanistan.dhtml
Nederland trekt zich terug uit Afghanistan Nu de rest nog! |
ja, geef het land terug aan de moordenaars, verkrachters en beulen van de Taliban
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we verstaan hieronder een traditie vanaf Hammoerabi/Pericles via het Romeinse rijk en de Middeleeuwse gemeenten tot ons gekomen en samen met onze belangen ge-exporteerd naar de ganse wereld. Het is eigenlijk geen wonder dat diverse naties dat "soort" democratie eigenlijk niet lusten en hun eigen religieus-maatschappelijke wortels onderzoeken naar "alternatieven". Ook in het "westen" staat de democratische erfenis aan felle kritiek bloot, niet in het minst van identitaire en neo marxistische richtingen. Zelfs het principe "mijn vrijheid eindigt, waar die van de anderen begint" is een gevaarlijke stelling, die zowat voor elk regime inclusief het meest wrede geldig blijft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat die militairen maar in Afgangistan. Dan zien we hun apenkoppen hier niet. Hopelijk blijven ze ginder. Voor eeuwig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft de Taliban meer op haar kerfstok dan de leiders van Amerika?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeker niet pro taliban. Maar ik denk niet dat het onze oorlog is... We zouden beter wakker liggen van Iran, maar daar staren we ons blind op. Waarom is de regel van "democratie" niet van toepassing op Iran? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Nederlanders moeten ons hier ook niet komen verlossen van het Belgische regime. Als er genoeg mensen genoeg van hebben zal het veranderen en anders niet. |
Nu denk ik niet dat burgerlijke ongehoorzaamheid veel zal uithalen tegen de Taliban.
En -ondanks de schijn van het tegendeel-, Kalasjnikovs zijn niet gratis. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be