Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Speciale kledingszones? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142177)

Heftruck 2 augustus 2010 01:06

Speciale kledingszones?

Ik stel voor om speciale plekken af te bakenen waar enthousiastelingen gekleed kunnen rondlopen zonder dat iedereen verplicht wordt op hun laatste modefetishes te kijken. Deze zones kunnen ingericht worden rond bestaande winkelstraten en winkelcentra, erg moeilijk is dat niet. Buiten deze zones blijft de wet natuurlijk gewoon van kracht en word je beboet als je kleding draagt. Eventueel kunnen er ook stranden en campings ingericht worden waar men gekleed mag zijn.

Strak plan, ja toch?

Xenophon 2 augustus 2010 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4902639)
Ik stel voor om speciale plekken af te bakenen waar enthousiastelingen gekleed kunnen rondlopen zonder dat iedereen verplicht wordt op hun laatste modefetishes te kijken. Deze zones kunnen ingericht worden rond bestaande winkelstraten en winkelcentra, erg moeilijk is dat niet. Buiten deze zones blijft de wet natuurlijk gewoon van kracht en word je beboet als je kleding draagt. Eventueel kunnen er ook stranden en campings ingericht worden waar men gekleed mag zijn.

Strak plan, ja toch?

Goed idee, dan kan ik mijn fluwelen broekpak eens aandoen.

Scherven A. Mok 2 augustus 2010 07:27

En kan ik eindelijk naakt lopen want in winkelstraten zie je me toch niet of nauwelijks.

gertc 2 augustus 2010 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4902639)
Buiten deze zones word je beboet als je kleding draagt.
Strak plan, ja toch?

Mensen beboeten omdat ze kleding dragen gaat me toch wat ver. Te meer daar ik zelf toch meestal kleren aan heb. Het is hier ten slotte niet alle dagen warm en zonnig.
Mensen niet beboeten omdat ze niet gekleed zijn - geweldig!

Heftruck 2 augustus 2010 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 4903358)
Mensen beboeten omdat ze kleding dragen gaat me toch wat ver. Te meer daar ik zelf toch meestal kleren aan heb. Het is hier ten slotte niet alle dagen warm en zonnig.
Mensen niet beboeten omdat ze niet gekleed zijn - geweldig!

Euh, nee dank u! Ik wil mijn buurvrouw niet zien rondlopen in haar laatste nieuwe gordijnen hoor?! 8O8O8O

Ik wil best tolerant zijn zolang kledingdragers hun gewoonte binnen houden of in afgebakende zones maar daarbuiten toch liever wat fatsoen! Naakt zoals iedereen! Op een bruiloft kom je toch ook niet gekleed rondlopen?! Kan je je voorstellen wat kinderen zullen denken moest iedereen rondlopen in de laatste D&G en H&M?! Straks gaan ze nog geloven dat zoiets normaal is?!!

Of ben jij ook zo een sigarenrokende yuppie die de buurt terroriseert door in pak rond te lopen?!!! 8O8O

gertc 2 augustus 2010 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4903627)
Of ben jij ook zo een sigarenrokende yuppie die de buurt terroriseert door in pak rond te lopen?!!! 8O8O

Nee, ik heb nooit gerookt;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be