Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Geen(niet genoeg) mayo op frieten UPDATE (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142181)

Cdude 2 augustus 2010 09:48

Geen(niet genoeg) mayo op frieten UPDATE

Citaat:

De gedetineerde die vorige week zondag een cipier in de gevangenis van Hasselt in elkaar sloeg omdat hij niet genoeg mayonaise had gekregen bij zijn frieten, is de 23-jarige Nabil Zammouri uit Maaseik. Hij was te zien in het VRT-televisieprogramma "Het Rechte Pad", waarin zes probleemjongeren op hun "louteringstocht" te paard doorheen het Andesgebergte gevolgd werden.
Een allochtoon met kort lontje dus ...
Citaat:

Het programma werd destijds omschreven als "Schuld en boete in de Andes. Samen op zoek naar het rechte pad. Je zou de tocht over de Andes dan ook kunnen beschouwen als een eerste stap op Het Rechte Pad, wég van een mogelijke herval en dus wég van het pad dat naar de échte gevangenis leidt." Voor Zammouri, met een verleden van geweld en jeugdinstellingen, had de tocht in ieder geval niet dat gewenste effect.

Want binnen het jaar "herviel" hij. In 2009 werd hij ook veroordeeld: tot zes maanden gevangenisstraf wegens "het toebrengen van slagen en verwondingen, een poging tot geweldsdiefstal, het uiten van bedreigingen en gewelddadig verzet ten aanzien van de politie".

Zammouri probeerde in Maaseik een bejaarde man, die dieren ging voederen, met geweld van zijn portefeille te beroven. Maar de kranige man verzette zich daarbij hevig. Enkele maanden later bedreigde Zammouri zijn huisbazin. Hij eiste dat ze hem zijn voorschot van 300 euro zou teruggeven en dreigde ermee dat hij haar anders wel zou weten te vinden.

Rudy 2 augustus 2010 10:15

Waarom een update ?

Cdude 2 augustus 2010 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4902933)
Waarom een update ?

Vindt de 10 verschillen.

Henri1 2 augustus 2010 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4902933)
Waarom een update ?

Ze wilden Tartaar. ;-)

Herr Flick 2 augustus 2010 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4902985)
Ze wilden Tartaar. ;-)

Die mannen zijn eerder voor looksaus he, ...

Savatage 2 augustus 2010 10:36

Nogal wiedes dat het om een allochtoon ging. 6 maanden in een afzonderlijke cel plaatsen, afgewisseld met periodes in een isoleercel. Zo leert ie het wel af.

Henri1 2 augustus 2010 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4902990)
Nogal wiedes dat het om een allochtoon ging. 6 maanden in een afzonderlijke cel plaatsen, afgewisseld met periodes in een isoleercel. Zo leert ie het wel af.

Hangt van het misdrijf af.
Gasten als Dutroux of Janssen leren nooit iets af.

Txiki 2 augustus 2010 10:42

Maar geef die toch gewoon een lepel mayonnaise op z'n frieten.

Schelfie 2 augustus 2010 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4903000)
Hangt van het misdrijf af.
Gasten als Dutroux of Janssen leren nooit iets af.

Ik zie Dutroux of Janssen geen cipiers afkloppen enkel en alleen omdat er te weinig saus op hun frieten waren...
Daar heb je onze pappenheimers voor nodig, die elke keer opnieuw vakkundig de prognoses waar maken.

Bad Attila 2 augustus 2010 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 4903006)
Ik zie Dutroux of Janssen geen cipiers afkloppen enkel en alleen omdat er te weinig saus op hun frieten waren...
Daar heb je onze pappenheimers voor nodig, die elke keer opnieuw vakkundig de prognoses waar maken.

Dutroux, die smeet met strond naar de cipiers als iets hem niet beviel. Het is maar wat je kiest, hé. :roll:

suqar_7loe 2 augustus 2010 10:54

Die allochtonen toch.. Vind ze best wel stoer :oops:

Herr Flick 2 augustus 2010 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4903022)
Die allochtonen toch.. Vind ze best wel stoer :oops:

Ze gaan die gast nu wel flink bij zijn pietje hebben, ... als die cipiers willen kunnen ze de 6 maand dat die haar in eenzame opsluiting zit, serieus t zotje met hem houden, zonder dat zijnen advocaat of gelijk wie daar veel aan kan doen...

suqar_7loe 2 augustus 2010 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4903029)
Ze gaan die gast nu wel flink bij zijn pietje hebben, ... als die cipiers willen kunnen ze de 6 maand dat die haar in eenzame opsluiting zit, serieus t zotje met hem houden, zonder dat zijnen advocaat of gelijk wie daar veel aan kan doen...

Natuurlijk, dat ontken ik niet maar eerlijk ze zijn stoer ze man 8-)

Vette Pois(s)on 2 augustus 2010 11:01

Linkse kromme paden noemt men in la belgique rechte paden.

Herr Flick 2 augustus 2010 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4903035)

Allee als ik nog eens in een pittabar sta en ze doen te weinig pikante saus op mijn broodjen, dan weten ze wat ze kunnen verwachten. ;-)

Txiki 2 augustus 2010 11:08

Sorry, maar ik geloof nog steeds niet dat die kerel erop geklopt heeft, gewoon omwille van mayonaise.

Txiki 2 augustus 2010 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4903035)

Speel niet zo met hun voeten :lol:

suqar_7loe 2 augustus 2010 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4903061)
Speel niet zo met hun voeten :lol:

Gij hebt me rap door hé. Ik rammel graag met vlaamse voeten 8-)

Ma zonder zeveren, ik vind allochtonen ballen hebben.

suqar_7loe 2 augustus 2010 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4903047)
Allee als ik nog eens in een pittabar sta en ze doen te weinig pikante saus op mijn broodjen, dan weten ze wat ze kunnen verwachten. ;-)

Probeer maar, ik zal u wel komen bezoeken als ge int ziekenhuis ligt

Weezer 2 augustus 2010 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4903068)
Gij hebt me rap door hé. Ik rammel graag met vlaamse voeten 8-)

Ma zonder zeveren, ik vind allochtonen ballen hebben.

Heb jij mazzel dat Dronkoers hier niet meer post ;) Verder zal er wel het e.e.a aan dit voorval vooraf zijn gegaan...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be