Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat is uw probleem? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142199)

suqar_7loe 2 augustus 2010 22:09

Wat is uw probleem?

Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat forumverslaafden allemaal kampen met een probleem of frustratie in hun privéleven.

Welaan dan: aan mij mag je het allemaal vertellen. Wat is uw probleem?

Txiki 2 augustus 2010 22:10

Ik voel me zo verdomd alleeeeeeeeen :cry:
Bovendien wil ik vergeten, vooral vergeten :cry:
Ik geraak immers maar niet geïntegreerd in deze Vlaamse samenleving :cry:

From_Vlaanderen 2 augustus 2010 22:15

Ik moet er morgen vroeg uit, ik ga wat rusten.

suqar_7loe 2 augustus 2010 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4904161)
Ik voel me zo verdomd alleeeeeeeeen :cry:
Bovendien wil ik vergeten, vooral vergeten :cry:
Ik geraak immers maar niet geïntegreerd in deze Vlaamse samenleving :cry:

Trek het u toch niet aan Txiki, komt allemaal goed.

Txiki 2 augustus 2010 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4904178)
Trek het u toch niet aan Txiki, komt allemaal goed.

Maar niet vandaag, zeker? Daar ben ik vet mee, ze :cry:

Steve_M 2 augustus 2010 22:23

Drugs (ze zijn op), geld (ik heb niet genoeg om nieuwe drugs te kopen) en mijn job (ik verdien niet genoeg om genoeg geld te verzamelen om nieuwe drugs te kopen). Zingeving, dat ken ik niet, dus dat is niet mijn probleem.

Cdude 2 augustus 2010 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4904157)
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat forumverslaafden allemaal kampen met een probleem of frustratie in hun privéleven.

Welaan dan: aan mij mag je het allemaal vertellen. Wat is uw probleem?

Het is de gewoonte dat de TS begint.
Dus wat is jouw reden ondanks die 2 jobs?

Txiki 2 augustus 2010 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4904185)
Drugs (ze zijn op), geld (ik heb niet genoeg om nieuwe drugs te kopen) en mijn job (ik verdien niet genoeg om genoeg geld te verzamelen om nieuwe drugs te kopen). Zingeving, dat ken ik niet, dus dat is niet mijn probleem.

Goh man, hoe vaak ik er geweten heb die me geld kwamen vragen om uit te gaan terwijl ze een pak meer verdienden dan ik.... In het begin had ik dat niet door, maar eens ik door had dat het naar de poeder ging, was dat rap gedaan met geld lenen. Ik zag het wel altijd terug, he. Maar toch, gedaan.

Steve_M 2 augustus 2010 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4904192)
Goh man, hoe vaak ik er geweten heb die me geld kwamen vragen om uit te gaan terwijl ze een pak meer verdienden dan ik.... In het begin had ik dat niet door, maar eens ik door had dat het naar de poeder ging, was dat rap gedaan met geld lenen.

Dat is meestal wel een goed idee. Toen wij nog op school zaten (toen de dieren nog spraken dus), hadden wij zo een hoop gasten in onze vriendenkring die verslaafd waren aan de slots-machines en bingokasten. Die kwamen dan ook steevast bedelen voor geld om te vergokken. Zelfde reactie.

EDIT: dat gezegd zijnde, kan jij mij eens honderd euro lenen, Txiki. Je krijgt ze volgende week terug.:-D

Cdude 2 augustus 2010 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4904192)
Goh man, hoe vaak ik er geweten heb die me geld kwamen vragen om uit te gaan terwijl ze een pak meer verdienden dan ik.... In het begin had ik dat niet door, maar eens ik door had dat het naar de poeder ging, was dat rap gedaan met geld lenen. Ik zag het wel altijd terug, he. Maar toch, gedaan.

Luky boy ...meestal zie je poedergeld niet terug. Want anders hadden ze het in de eerste plaats niet hoeven te lenen eh 8-)

Ik ken het probleem en ik zie er pakjes kopen die veel MINDER dan mij verdienen :roll:
50€ veur meune piet te laten krimpeu , nee merci :lol:

nubian 2 augustus 2010 22:30

Eén van mijn slaafjes is ontsnapt uit de kelder, dus tja meer tijd om te forummen eh.

Txiki 2 augustus 2010 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4904196)
Luky boy ...meestal zie je poedergeld niet terug. Want anders hadden ze het in de eerste plaats niet hoeven te lenen eh 8-)

Wees gerust, meer dan eens heb ik dat poeder uit hun pollen geklopt. Met de nodige ambras, maar dat nam ik er graag bij.

Cdude 2 augustus 2010 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 4904199)
Eén van mijn slaafjes is ontsnapt uit de kelder, dus tja meer tijd om te forummen eh.

Je kan een cavia vangen met wat verse groenteafval :silly:

Steve_M 2 augustus 2010 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4904201)
Wees gerust, meer dan eens heb ik dat poeder uit hun pollen geklopt. Met de nodige ambras, maar dat nam ik er graag bij.

Dat is natuurlijk ook geen goed idee, dan moeten ze bij iemand anders gaan lenen om nieuwe poeder te kopen.

Steve_M 2 augustus 2010 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4904196)

Ik ken het probleem en ik zie er pakjes kopen die veel MINDER dan mij verdienen :roll:
50€ veur meune piet te laten krimpeu , nee merci :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=1KvZxoQqAhs ;-)

Txiki 2 augustus 2010 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4904203)
Dat is natuurlijk ook geen goed idee, dan moeten ze bij iemand anders gaan lenen om nieuwe poeder te kopen.

Daarvoor was de dorpsgemeenschap iets te klein. In het begin maakten ze gewoon misbruik van het feit dat ik daar nieuw was.

Txiki 2 augustus 2010 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4904202)
Je kan een cavia vangen met wat verse groenteafval :silly:

Als je iets niet verstaat, mag je dat ook gewoon zeggen, hoor, in plaats van dergelijke nonsens uit te kramen.

Cdude 2 augustus 2010 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4904208)
Als je iets niet verstaat, mag je dat ook gewoon zeggen, hoor, in plaats van dergelijke nonsens uit te kramen.

Monthy Python humor te hoog gegrepen voor den Txi?8-)
Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4904204)
Weet je, 't leven is al hard genoeg om dan ook nog eens op een forum op elkaar te zitten vitten. We kennen elkaar niet eens. Ik verbaas me er dagelijks over hoe venijnig sommigen hier tegen anderen bezig zijn. Maar goed.

:sleeping:

Cdude 2 augustus 2010 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4904205)

I knew it was gonna be Leary.

'I'm an asshoooooleeeeeee " = mijn lijflied :cheer:

Txiki 2 augustus 2010 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4904215)
Monthy Python humor te hoog gegrepen voor den Txi?8-)

Ja, want ik kijk geen Monthy Python. Niks in feite. 'k Heb geen TV, he. Geef mij maar eigen fantasie en humor in plaats van copy cat te spelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be