![]() |
"Israel misbruikt Palestijnse holebi's om imago op te vijzelen"
Waarom gaan die Palelstijnse holibi's en tansgenders niet in Gaza protesteren ?
Affijn, mevrouw Anja Meulenbelt pakt iedere gelegenheid aan om Israël in een kwaad daglicht te stellen. Israel is het enige land waar holebi's niet hoeven te vrezen om voor hun seksuele geaardheid te worden gedood. http://anjameulenbelt.sp.nl/weblog/2...na/#more-14810 |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer si de eerste gayparade in Gazastad ? |
Nooit. Vergeet dat maar.
|
Feit is dat meer dan 60% van de Israeli's voorstander is van het homohuwelijk.
Homo's die in het buitenland trouwen worden bij de Israelische burgerlijke stand als getrouwd geregistreerd met de vermelding van de huwelijkspartner op de identiteitskaart. Tel Aviv is 'de' homohoofdstad van het Midden-Oosten. Israel is het enige land in het Midden-Oosten waar gay-prides gehouden worden onder meer in Jeruzalem en Tel Aviv. Als ik me niet vergis meer dan 100.000 deelnemers en dit in een land met slechts 6 a 7 miljoen inwoners! Israel heeft al honderden Arabische homo's 'politiek' asiel verleend. Over de ophangkranen van Iran zullen we maar zwijgen. |
Citaat:
Op de daders werd een ware klopjacht gehouden. In Tel Aviv betoonden mee dan 20.000 demonstranten hun steun voor de holebi-beweging. President Shimon Peres en andere ministers spraken de menigte toe en veroordeelden in de meest sterke bewoordingen het gebeurde. Lees meer op wiki:http://en.wikipedia.org/wiki/2009_Te...#Protest_rally Andere bronnen kon ik helaas niet raadplegen. Ik zit in een internetcafé en de eigenaar heeft een zedelijkheidfilter op de CPU's staan. Gay en homo hoort daar blijkbaar ook bij. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook de volgende Techno Parade zou zich in deze stad afspelen. Iemand meer nieuws daarover ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be