![]() |
MR gaat de VB-toer op.
Galant stelt voor om de nationaliteit af te nemen van recidivisten en van mensen die "ernstige feiten" hebben gepleegd.
hier en hier ook hier Het ware gelaat van de MR komt boven. Na het Vlaams Belang is de MR (ook gekend voor zijn taalracistische partner FDF) ook voorstander om criminele (nieuwe) Belgen hun nationaliteit af te nemen en hen terug te sturen naar hun thuisland. Dit hoeft niet te gebeuren als je er al voor zorgt dat ze geen Belgen kunnen worden. Maar neen, eerst zetten ze de kraan open, en nu merken ze dat ze moeten dweilen met een open kraan. Je zou beter eerst de kraan dicht doen, alvorens de natte dweilen terug naar hun thuisland te sturen. En is een verkeersovertreding van een ingeburgerd gezin al voldoende om teruggestuurd te worden ? Of moet het een crimineel gedrag van een hoog gehalte zijn, moorden of zo iets ? Alleszins, de MR loopt hiermee het VB gewoon achterna. Wanneer komt er eindelijk eens een cordon sanitair rond deze MR-FDF-racisten ? |
Nee, de MR gaat de NVA achterna.
FDF = Volksunie = NVA VB = FN Snappie, gozer? |
Citaat:
MR haalt hier wel degelijk een partijstandpunt van het VB aan. En gelieve het koosnaampje 'gozer' voor jezelf te reserveren, aub. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
Tjonge, tjonge... :lol::lol::lol: |
Citaat:
Mensenlief, ik blijf mij verbazen over de manier waarop de 'weldenkenden' zich uitsloven voor criminele vreemdelingen. Ik vind het een uitstekend voorstel. Meteen kunnen er serieuse besparingen gedaan worden in de gevangenissector die voor 95% vol zit met allochtone criminelen. Dat scheelt meteen enkele miljarden euro's. |
Mij lijkt het eerder dat de MR de moederstaat achterna wil gaan. Ter voorbereiding op? :-P
|
Citaat:
Zo zie je maar waar hun echte moederland is.... Vive la France ! Et les flamouches, les c... |
Nu heeft de MR zich zeker buiten spel gezet voor regeringsonderhandelingen.
Want met dit voorstel is Onkelinx in een Franse colère geschoten. |
MR, waarom nu pas?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Bretoenen reageerden: "En wij proberen al zo lang van de Franse nationaliteit af te geraken!" |
Citaat:
Zijn ze ook ineens van de staatsschuld verlost ! ;-) |
Citaat:
Het VB zijn volksnationalisten, "leve Vlaanderen", de andere zijn staatsnationalisten, "leve Belgie". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be