![]() |
kinder misbruik...
|
Citaat:
Het Arabische moslimkind is met 10 jaar al klaargestoomd voor de Jihad, de strijd voor Allah. Koranscholen zijn een gevaar voor de vrede in de wereld. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het gaat er nog erger aan toe bij evangelische kerken in een aantal Afrikaanse landen, o.a. Congo. Daar worden jaarlijks tienduizenden kinderen beschuldigt van hekserij en dan vreselijk lichamelijk en geestelijk mishandeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kon vanuit hier de filmpjes niet openen, sorry. Het is inderdaad crapuleus dat die evangelische kerken die kinderen zo mishandelen. Dat is een problematiek die onderbelicht is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat de Katholieke kerk zich niet te veel laat vangen door gelijkaardige praktijken. Het is een van de redenen waarom ik (voorzichtig) geen voorstander ben van de ondergang van de Katholieke kerk...omdat die leegte in de praktijk zal opgevuld worden door dit soort van groepen eerder dan door 'athëisten' of mensen die een meer vreedzame religie volgen, gegeven het geld dat er achter die fundamentalisten zit. Ik heb het nu niet in de eerste plaats over Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar later zag ik meer in de tactiek van ik meen een Gadaffi. In een documentaire werd terloops getoond dat kerkgebouwen van allerlei soort naast elkaar waren geplaatst op een plein. De kerkgangers worden gedwongen om hun opvattingen te relativeren en elkaar te verdragen. Ze toch kunnen moeilijk blijven volhouden dat zij alleen 'de waarheid' bezitten? Zo zouden wij in de stadsplanning de moskee en de RK-kerk en de evangelische kerken allemaal bij elkaar moeten zetten. Wie het niet zint krijgt nergens anders een kerk. Dat zal ze leren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet enkel alcohol vernietigt puber breinen ook religieuze waanzin.
|
In Denemarken is de schadelijkheid van het rammadannen door kinderen aan de orde gesteld. De vraag aan de Ethische Commissie is of er sprake is van verwaarlozing en/of verhongering. Een vorm van kindermishandeling.
De commissie heeft zich niet bevoegd verklaart. Je kan onze ehtische normen en waarden nu eenmaal niet van toepassing verklaren op Mohammedaanse toestanden. Her er Khaders angreb på ramadanen Citaat:
|
vrede,
Citaat:
is dit een variatie op godwins wet? vrede, redwasp |
Citaat:
|
Citaat:
het simpele feit dat kinderen gedwongen worden tot het beleven van een religie is mishandeling. |
Citaat:
|
Citaat:
De minderheid niet-gelovigen moet dat tolereren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be