Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   ik zou ook zo'n "suikertante" willen... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142307)

styllo_ben 7 augustus 2010 16:48

ik zou ook zo'n "suikertante" willen...

Citaat:

Vrouw (42) betaalt minderjarige jongens voor seks

Een vrouw uit het Californische Livermore zit in de cel omdat ze de voorbije twee jaar seksuele relaties onderhield met twee jongens onder de vijftien jaar. Christine Shreeve Hubbs werd donderdag gearresteerd, de aanklacht tegen haar vermeldt liefst 67 aanrandingen.

De vrouw contacteerde de jongens via sms en pikte ze op in haar Hummer H2. Vervolgens had ze op afgelegen plekken seks met hen. Een familievriend kreeg lucht van de zaak en contacteerde de politie. Alle betrokkenen wonen in Livermore en kennen elkaar, verklaarde de politie.

De vrouw stuurde de jongens ook seksueel geladen berichten en naaktfoto's van zichzelf. Ze gaf hen geld en geschenken zoals geladen kredietkaarten. De borgsom bedraagt 4,3 miljoen dollar. (lb)

jammer dat die vrouw nu behandeld wordt als een crimineel. Nochtans deed die wat vele tienerjongens graag zouden doen.

Had ik ook maar zo'n suikertante gehad...

ik ben echt jaloers nu

;-)

hurricane 7 augustus 2010 17:14

Ik ook. Amai nog ni :p

Marie van de koster 7 augustus 2010 18:20

Dom van die vrouw. Als ze jongens had gezocht die een jaar of drie ouder waren, had ze evenveel plezier gehad en zat ze nu niet in de problemen. :?

Steve_M 7 augustus 2010 18:34

Ben ik nu de enige die zich ernstige vragen stelt bij de mentale ingesteldheid van een 42-jarige vrouw die het doet met jongens van minder dan 15? En maakt dat me dan preuts?

From_Vlaanderen 7 augustus 2010 18:35

Owww, hummer :D.

From_Vlaanderen 7 augustus 2010 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4912127)
Ben ik nu de enige die zich ernstige vragen stelt bij de mentale ingesteldheid van een 42-jarige vrouw die het doet met jongens van minder dan 15? En maakt dat me dan preuts?

Zo oud ziet die er niet uit hoor.

Steve_M 7 augustus 2010 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4912129)

Maar ze is het wel. Pas op, ik kan die gastjes nog wel begrijpen. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik een 14-jarig grietje zou pakken. Het tegendeel zou me trouwens verontrusten.

Raf 7 augustus 2010 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4912132)
Maar ze is het wel. Pas op, ik kan die gastjes nog wel begrijpen. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik een 14-jarig grietje zou pakken. Het tegendeel zou me trouwens verontrusten.

Tja, Steve... Je bent duidelijk niet meer mee met je tijd... ;-)

Steve_M 7 augustus 2010 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4912149)
Tja, Steve... Je bent duidelijk niet meer mee met je tijd... ;-)

Zou het kunnen dat de discussie enigszins anders zou verlopen als de 42-jarige leerkracht Chris zou heten en een baardige, potige man was?

Scarabaeida 7 augustus 2010 19:19

Die debiele jongens konden hun smoel niet houden en moesten ergens opscheppen met hun avontuurtjes. Tjongejonge. Vroeger waren zo'n gebeurtenissen legio. Helaas leg je dan ergens een grens en worden duidelijke gevallen van niet-aanranding mee bestraft.
Die grens beschermt wel meer mensen dan dat ze mensen onnodig bestraft, neem ik aan. De rechten van 'echte slachtoffers' van aanranding zijn uiteindelijk het belangrijkst.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4912152)
Zou het kunnen dat de discussie enigszins anders zou verlopen als de 42-jarige leerkracht Chris zou heten en een baardige, potige man was?

Wel een aantrekkelijke man met een charme waarvan meisjes warm worden, hoop ik? Ik vrees dat de verontwaardiging alomtegenwoordig zou zijn, niet in het minst door diegenen die dit goedpraten. ;)

Scarabaeida 7 augustus 2010 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4912129)

Ze ziet er wel degelijk 42 jaar uit in mijn ogen. Die leeftijd zou ik er ongeveer opgeplakt hebben, mocht ik niet weten hoe oud ze was.

Steve_M 7 augustus 2010 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 4912163)
Wel een aantrekkelijke man met een charme waarvan meisjes warm worden, hoop ik? Ik vrees dat de verantwoordiging alomtegenwoordig zou zijn, niet in het minst door diegenen die dit goedpraten. ;)

Ik bedoelde eigenlijk met diezelfde jonge knapen.

Scarabaeida 7 augustus 2010 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4912173)

Algehele verontwaardiging en mogelijke pedofiliebeschuldigingen van één homoseksuele, bi- of heteroseksuele medeposter die het tracht recht te praten. Desondanks, ik heb geen idee hoe homoseksualiteit en de uiting ervan groeit op puberleeftijd. Ook zulke gevallen waren legio in de Oudheid (pederastie).
Maar goed, bij mij geldt lang de regel:een adolescent is géén kind, maar wel mogelijk psycholigisch niet rijp genoeg en daarom is het wenselijk dat er een grens bestaat. Toch is het zo dat in veel gevallen een adolescent tegenwoordig wel rijp genoeg is op die leeftijd. Ik neem aan dat dat voor homoseksuele betrekkingen niet anders zou zijn.

Karel Martel B 7 augustus 2010 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4912127)
Ben ik nu de enige die zich ernstige vragen stelt bij de mentale ingesteldheid van een 42-jarige vrouw die het doet met jongens van minder dan 15?

Neen.

Die madam is geen haar beter dan Vangheluwe of Polanski.

hurricane 7 augustus 2010 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4912152)

Daar zeg je zo iets. Stof tot nadenken.
Op de één of andere manier komt dit geval mij minder ernstig over dan het tegenovergestelde.
Rare hersenkronkel of heeft dit te maken met het feit dat een moederfiguur altijd als iets 'braafs' wordt gezien ?

Heftruck 7 augustus 2010 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4912173)

Dat zou pas wereldvreemde verontwaardiging zijn.

Scarabaeida 7 augustus 2010 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 4912207)
Daar zeg je zo iets. Stof tot nadenken.
Op de één of andere manier komt dit geval mij minder ernstig over dan het tegenovergestelde.
Rare hersenkronkel of heeft dit te maken met het feit dat een moederfiguur altijd als iets 'braafs' wordt gezien ?

Met het feit dat onze samenleving paternalistisch ingesteld is en dat wij onszelf niet getraumatiseerd kunnen voorstellen in dit geval, zeker niet gezien het met toestemming van de desbetreffende adolescenten is en dat ze nog betaald werden ook (zonder dat zij gedwongen werden, tenzij door verleiding). Mogelijk hebben die asolescenten niet eens een klacht ingediend en hebben ze er nu zelfs nog steeds geen spijt van (tenzij in de vorm van schuldgevoel door het ruïneren van deze vrouw).

From_Vlaanderen 7 augustus 2010 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 4912170)
Ze ziet er wel degelijk 42 jaar uit in mijn ogen. Die leeftijd zou ik er ongeveer opgeplakt hebben, mocht ik niet weten hoe oud ze was.

Gij zult daar wel een beter zicht op hebben, dan ik.

De schoofzak 7 augustus 2010 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4912132)

Wacht maar tot ge bisschop zult zijn !

hurricane 7 augustus 2010 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4912232)
Wacht maar tot ge bisschop zult zijn !

ZO lang moet je niet wachten hoor.
Als dorpspastoor krijg je ook al carte blanche ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be