![]() |
ik zou ook zo'n "suikertante" willen...
Citaat:
Had ik ook maar zo'n suikertante gehad... ik ben echt jaloers nu ;-) |
Ik ook. Amai nog ni :p
|
Dom van die vrouw. Als ze jongens had gezocht die een jaar of drie ouder waren, had ze evenveel plezier gehad en zat ze nu niet in de problemen. :?
|
Ben ik nu de enige die zich ernstige vragen stelt bij de mentale ingesteldheid van een 42-jarige vrouw die het doet met jongens van minder dan 15? En maakt dat me dan preuts?
|
Owww, hummer :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die debiele jongens konden hun smoel niet houden en moesten ergens opscheppen met hun avontuurtjes. Tjongejonge. Vroeger waren zo'n gebeurtenissen legio. Helaas leg je dan ergens een grens en worden duidelijke gevallen van niet-aanranding mee bestraft.
Die grens beschermt wel meer mensen dan dat ze mensen onnodig bestraft, neem ik aan. De rechten van 'echte slachtoffers' van aanranding zijn uiteindelijk het belangrijkst. Citaat:
Wel een aantrekkelijke man met een charme waarvan meisjes warm worden, hoop ik? Ik vrees dat de verontwaardiging alomtegenwoordig zou zijn, niet in het minst door diegenen die dit goedpraten. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, bij mij geldt lang de regel:een adolescent is géén kind, maar wel mogelijk psycholigisch niet rijp genoeg en daarom is het wenselijk dat er een grens bestaat. Toch is het zo dat in veel gevallen een adolescent tegenwoordig wel rijp genoeg is op die leeftijd. Ik neem aan dat dat voor homoseksuele betrekkingen niet anders zou zijn. |
Citaat:
Die madam is geen haar beter dan Vangheluwe of Polanski. |
Citaat:
Op de één of andere manier komt dit geval mij minder ernstig over dan het tegenovergestelde. Rare hersenkronkel of heeft dit te maken met het feit dat een moederfiguur altijd als iets 'braafs' wordt gezien ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als dorpspastoor krijg je ook al carte blanche ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be