![]() |
Zullen Deze Regeringsonderhandelingen Slagen?
De vraag is erg simpel;-)
|
Neen, ik denk van niet.
Daarmee bedoel ik dan wel de onderhandelingen Di Rupo - Dewever. Ik sluit niet uit dat er straks met de MR onderhandeld wordt in plaats van het CDh, en dan valt het opnieuw af te wachten hoe het dan verder gaat Maar met de partijen die nu om tafel zitten lijkt het mij hoogst twijfelachtige dat dit gaat werken. |
neen.
er komen verkiezingen volgend jaar waarbij de vlaams nationalisten een overgrote meerderheid halen en we het einde van belziek kunnen inluiden of de Franstaligen trekken de stekker zelf uit België omdat er niets meer te rapen valt. |
Citaat:
Dat zei je in april ook. |
Citaat:
maar aangezien de Franstaligen, met CDH op kop, alles blijven blokkeren, zal het zeker boven de 50 % zijn volgende keer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Elke dag meer zal de smartfone van BDW gebombardeert worden door ministeriabelen die water andragen om bij de wijn te doen...de sirenezang van het Belgicisme....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zie ik eerder wat in een coalitie N-VA/PS/CD&V/SP.a/Ecolo. Is natuurlijk ook niet zonder problemen. Zo'n coalitie heeft wel een meerderheid, maar geen twee derde. Wie moet die twee derde meerderheid leveren? CDh? MR? Open VLD? De PS vindt dat Ecolo op sommige momenten te principiëel is, wat ze lastig regeren vindt. De PS zal het niet aandurven zowel CDh als MR in de oppositie te laten. Zij zal willen dat één van beide mee regeert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
in mijn ogen de ultieme verdamping, veel realistischer dan dat de N-VA in haar partijprogramma staat. |
Citaat:
:-D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be