![]() |
Kraft roept Betterfood terug
bron
Spijtig genoeg niet alles en niet voor altijd. Het grootste vergif ter wereld blijven we baby's voeden wat later leidt tot alcoholisme, diabetes, overgewicht, slechte tanden, ... . En het is verslavend. Men zou dit vergif beter verbieden zoals de meeste andere drugs. Of toch zeker voor mensen onder de 16 jaar. |
Citaat:
Juist, gewoon het prakje van de mama |
Wat is er mis met een fruitpapje aangesterkt met een betterfood erdoor geprakt?
Natuurlijk, je moet die baby/peuter daar niet mee grootbrengen, anders word dat een suikerverslaafde. Zuivel en vlees horen uiteindelijk op het menu nietwaar. |
Als ma genoeg gesmoord en gezopen heeft voor haar zwangerschap, zit er trouwens toch al genoeg spul in hun systeem,...
|
Citaat:
Koekjes worden geprakt in de fruitpap, en zelfs vanaf 4 maanden. Het is dan ook een ideale papverdikker. er is niks mis mee om je kind koekjes te geven. Zoals alles moet dit natuurlijk met mate gebeuren. |
Citaat:
last van overdrijving? |
Citaat:
Je hebt waarschijnlijk geen kleine kinderen. Inderdaad, je kan ze 12 jaar aan de borst van je vrouw leggen. Is Coca-Cola een alternatief ? |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat over baby's en koekjes. |
Citaat:
|
Citaat:
die gaat zelfs niet op voor drugs |
Better food en melk tot een jaar of 10, soldatenkoeken en koffie tot een jaar of 15 en vanaf dan bier en steak.
Werkte perfect voor mij. |
Ik moet eerlijk bekennen ook better food in de fruitpap gedraaid te hebben.
Maar deel toch met genoegen mee dat ze nu al maanden lang mee eet van wat de pot schaft. Ge kookt dan ineens wat gezonder wat in iedereens belang is. |
Citaat:
Uiteraard moeten ze beseffen dat het gewoon koekjes zijn en dat Kraft niet ècht het beste wil voor die kindjes, maar wel het meest winstgevende. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is en blijft een koekje.Snoep dus. Meer misleidend kan de naam "betterfood" niet zijn. Deze komt al in de buurt. http://www.betterfood.co.uk/ ![]() |
Terecht, ik heb dat vroeger genoeg tegengekomen.
En maar van die droge koeken eten, goed om je in te verslikken. Ik vraag me wel af of het alleen om Betterfood gaat. |
Citaat:
Allee ja, tijdens uw zwangerschap roken en zuipen is helemaal not done natuurlijk, want dan stroomt de smeerlapperij zo in die baby zijn systeem via het bloed van de moeder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be