![]() |
Kijkt er iemand dat ?
tis nu de finale op VT4 |
Citaat:
|
Nachtwacht
|
Nachtwacht is de zaterdag
(VT4 is voor achterlijken) |
canvas is saai. altijd over polletiek enzo.
VT4 tenminste schoon wijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
de goei hebben gewonnen
[size=2]en Roos van Acker is een lekkere 8) [/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kende de uitslag al. Mijn nonkel zat bij de crew. :wink: |
De goei lagen er al lang uit (waren in mijn ogen Bart en Fleur :) ).
De besten van diegenen die nog over waren hebben gewonnen (alhoewel dak liever Jeske en Elias in de finale had gezien ) |
Ze zijn dus wel in Peking geraakt? Of niet? :P
Gisteren "Goodbye Lenin" gekeken... Dus veel chinezen heb ik niet gezien op tv... Goeie film trouwens... ;) :) |
Wie heeft er eigenlijk gewonnen? Dieje dikken schreeuwerige Nederlander met zijn veel te lieve, jonge vrouw? Dat raar belgisch backpakkerskoppel? Of dieje getatoëerde intelligente macho met Mr. Hide trekjes en zijn stoere vrouw?
|
Bij ons in Nld. wordt Peking Express ook uitgezonden, ik heb m alleen afgelopen weekend gemist. Ik vond t elke keer een teleurstelling dat de meest sympathieke personen afvielen (de duikers Robert en Arthur waren mn favorieten en later de tweeling Joeri en Wesley) en dat ik geen één koppel van de laatste 3 echt mocht... Rani en Hans vind ik dan het minst erg!
:wink: Denk alsjeblieft niet dat alle Nederlanders zo zijn als Reinier :!: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De beste van de laatse 3 koppels hebben gewonnen.
Het is in elk geval een zeer mooi programma, maar net als expeditie robinson ondergewaardeerd :( |
Citaat:
|
De totale minachting voor de plaatselijke bevolking die hen vaak zo goed mogelijk proberen te helpen (naar hun mogelijkheden) heeft mij doen afhaken. Maar ik begrijp het wel hoor, wat spotten met het eenvoudige bestaan en de gastvrijheid van die mensen als extra verzetje in het spelletje van deze Belgen en Nederlanders.
Roosje mag er inderdaad wel wezen en niet enkel om naar te kijken. Enkel luisteren was ook al een plezier op stubru. Dergelijke combinatie is zeldzaam. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be