Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Iran wil muziek verbieden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142525)

den dinges 16 augustus 2010 11:52

Iran wil muziek verbieden

Ayatollah Khameini moet van muziek niet veel hebben. Vermits zijn opvattingen als bevelen moeten worden opgevolgd, mag muziek niet langer onderwezen of bestudeerd worden...
Nog maar eens een zoveelste uiting van de " verdraagzaamheid " der islam-aanhangers...

Inno 16 augustus 2010 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4927045)
Ayatollah Khameini moet van muziek niet veel hebben. Vermits zijn opvattingen als bevelen moeten worden opgevolgd, mag muziek niet langer onderwezen of bestudeerd worden...
Nog maar eens een zoveelste uiting van de " verdraagzaamheid " der islam-aanhangers...

Gelukkig hebben ze in Iran alleen maar kutmuziek. :-D Maar als Khameini zo'n dingen zegt, dan is hij nog onnozeler dan ik dacht. Dat hij dan zijn eigen oren afsnijd.

roger verhiest 16 augustus 2010 11:55

Dit is een verbod dat alle andere verboden op het "studeren" of "bestuderen" van iets voorafgaat. We hoeven ons geen zorgen te maken over een eventuele Iraanse A-bom
van zodra er alle studie-praktijken verdwenen, want verboden zijn.

den dinges 16 augustus 2010 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 4927055)
Gelukkig hebben ze in Iran alleen maar kutmuziek. :-D Maar als Khameini zo'n dingen zegt, dan is hij nog onnozeler dan ik dacht. Dat hij dan zijn eigen oren afsnijd.

Ik vrees dat hij NOG onnozeler als dat is...

SDX 16 augustus 2010 12:06

Hey Ayatollah, Leave Those Kids Alone!

Dixie 16 augustus 2010 14:00

het is allemaal de schuld van het Westen, de Joden, de VS en het Vlaams Belang nah!

Johan Bollen 16 augustus 2010 15:42

En Boudewijn zou graag abortus illegaal gezien hebben. Is wat iemand wil maar niet uitgevoerd wordt en geen wet is belangrijk nieuws? Dit 'nieuws' is eerder onderdeel van een progagandacampagne. Er gebeuren heel wat belangrijkere FEITEN in de wereld elke dag. (Ik lees zonet bv. vandaag een geparkeerde camionet gevonden in Mexico met 8 vermoorden erin, en elders in Mexico zijn 8 jongeren die konijnen aan het jagen waren eveneens vermoord, ook vandaag. Verder bijvoorbeeld: de twee bomaanslagen tegen de media in Colombia deze zondag zijn volgens de president van het Colombiaans Congres veroorzaakt door 'extreem rechts' afgaande op de modus operandi, enz...)

(als het al waar is trouwens want van leugens is men niet vies in dat soort van campagnes)

Johan Bollen 16 augustus 2010 17:10

Iran kondigt aan vandaag zijn olie niet meer te zullen verhandelen in dollars én Euros als gevolg van de sancties tegen Iran door de VS en Europa.

Belanrijker nieuws zou ik zeggen. Wat Europa met die sancties hoopt te bereiken, tenzij anderen een pleziertje te doen ten koste van zijn eigen positie in de wereld, is me een raadsel.

LiberaalNL 16 augustus 2010 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4927707)
Iran kondigt aan vandaag zijn olie niet meer te zullen verhandelen in dollars én Euros als gevolg van de sancties tegen Iran door de VS en Europa.

Belanrijker nieuws zou ik zeggen. Wat Europa met die sancties hoopt te bereiken, tenzij anderen een pleziertje te doen ten koste van zijn eigen positie in de wereld, is me een raadsel.

Dat de bevolking van Iran in opstand komt tegen dat achterlijke regime.

Johan Bollen 16 augustus 2010 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 4927727)

'Humanitaire' redenen? Nee, sorry, die logica past als een tang op een varken.

Chaoz 16 augustus 2010 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 4927727)

De CIA gesponsorde green movement en sponsoren van Jundullah terroristen heeft niet gewerkt. Al die terreur en onrecht tegen Iran brengt hen enkel dichterbij. Samen ten strijde om de imperialistische parasieten te verdrijven bij een mogelijke inval.

LiberaalNL 16 augustus 2010 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4927746)
'Humanitaire' redenen? Nee, sorry, die logica past als een tang op een varken.

Dat is nou eenmaal de realiteit.

LiberaalNL 16 augustus 2010 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chaoz (Bericht 4928124)
De CIA gesponsorde green movement en sponsoren van Jundullah terroristen heeft niet gewerkt. Al die terreur en onrecht tegen Iran brengt hen enkel dichterbij. Samen ten strijde om de imperialistische parasieten te verdrijven bij een mogelijke inval.

Nieuwe forumnaam Zeikstraal?

hurricane 16 augustus 2010 21:04

Ik vind dat alleen maar een goeie zaak.
Al eens muziek uit die contreien gehoord ?
Ik begrijp dat ze dat willen verbieden.

Chaoz 16 augustus 2010 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 4928285)

Hoe bedoelt u?

hurricane 16 augustus 2010 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 4928285)

Zo lijkt het wel.
Zal hier dus niet lang aanwezig zijn.

LiberaalNL 16 augustus 2010 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 4928298)
Zo lijkt het wel.
Zal hier dus niet lang aanwezig zijn.

Misschien verbreekt hij het banrecord;-).

Chaoz 16 augustus 2010 21:09

Ik snap weinig van jullie humor of waar jullie op aansturen maar ik bemerk dat je de discussie uit de weg gaat.

Mij goed, hoor.

atmosphere 16 augustus 2010 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4927045)

En wat wilt u hier in godsnaam verder mee zeggen ?

zwaargelovigen hier in Nederland mogen geen TV kijken .
In China wordt het internet gescencureerd.

den dinges 16 augustus 2010 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere (Bericht 4928338)
En wat wilt u hier in godsnaam verder mee zeggen ?

zwaargelovigen hier in Nederland mogen geen TV kijken .
In China wordt het internet gescencureerd.

Ik wil daarmee zeggen dat Khameini duidelijk een volslagen idioot gekoppeld aan een dictator is. Die mensen in dat land mogen nog niet eens muziek bestuderen of onderwijzen ?!! Ik geef toe dat er belangrijker dingen zijn, het stenigen en martelen van zogezegd " overspelige " vrouwen en het ophangen van alternatieve sex-beoefenaars bvb
Ik maak mij dan toch zorgen als zulke mafketels mischien morgen over atoombommen gaan beschikken ?!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be