![]() |
Iran wil muziek verbieden
Ayatollah Khameini moet van muziek niet veel hebben. Vermits zijn opvattingen als bevelen moeten worden opgevolgd, mag muziek niet langer onderwezen of bestudeerd worden...
Nog maar eens een zoveelste uiting van de " verdraagzaamheid " der islam-aanhangers... |
Citaat:
|
Dit is een verbod dat alle andere verboden op het "studeren" of "bestuderen" van iets voorafgaat. We hoeven ons geen zorgen te maken over een eventuele Iraanse A-bom
van zodra er alle studie-praktijken verdwenen, want verboden zijn. |
Citaat:
|
|
het is allemaal de schuld van het Westen, de Joden, de VS en het Vlaams Belang nah!
|
En Boudewijn zou graag abortus illegaal gezien hebben. Is wat iemand wil maar niet uitgevoerd wordt en geen wet is belangrijk nieuws? Dit 'nieuws' is eerder onderdeel van een progagandacampagne. Er gebeuren heel wat belangrijkere FEITEN in de wereld elke dag. (Ik lees zonet bv. vandaag een geparkeerde camionet gevonden in Mexico met 8 vermoorden erin, en elders in Mexico zijn 8 jongeren die konijnen aan het jagen waren eveneens vermoord, ook vandaag. Verder bijvoorbeeld: de twee bomaanslagen tegen de media in Colombia deze zondag zijn volgens de president van het Colombiaans Congres veroorzaakt door 'extreem rechts' afgaande op de modus operandi, enz...)
(als het al waar is trouwens want van leugens is men niet vies in dat soort van campagnes) |
Iran kondigt aan vandaag zijn olie niet meer te zullen verhandelen in dollars én Euros als gevolg van de sancties tegen Iran door de VS en Europa.
Belanrijker nieuws zou ik zeggen. Wat Europa met die sancties hoopt te bereiken, tenzij anderen een pleziertje te doen ten koste van zijn eigen positie in de wereld, is me een raadsel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat alleen maar een goeie zaak.
Al eens muziek uit die contreien gehoord ? Ik begrijp dat ze dat willen verbieden. |
Citaat:
|
Citaat:
Zal hier dus niet lang aanwezig zijn. |
Citaat:
|
Ik snap weinig van jullie humor of waar jullie op aansturen maar ik bemerk dat je de discussie uit de weg gaat.
Mij goed, hoor. |
Citaat:
En wat wilt u hier in godsnaam verder mee zeggen ? zwaargelovigen hier in Nederland mogen geen TV kijken . In China wordt het internet gescencureerd. |
Citaat:
Ik maak mij dan toch zorgen als zulke mafketels mischien morgen over atoombommen gaan beschikken ?!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be