Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Moslims stenigen alweer mensen dood (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142529)

Savatage 16 augustus 2010 15:34

Moslims stenigen alweer mensen dood

Vreemdgangers gestenigd

Een 28-jarige man en een 23-jarige vrouw zijn door moslimextremisten gestenigd voor het plegen van overspel. Ze zouden hebben bekend dat ze samen hebben geslapen. Daarom zijn ze ter dood gebracht.

De steniging vond zaterdag plaats in het Afghaanse district Imam Sahib, in de noordelijke provincie Kunduz. De handen van de getrouwde man en de verloofde vrouw waren op hun rug vastgebonden. Het stel moest in een open veld staan, terwijl omstanders hen met stenen bekogelden tot ze dood waren. Ongeveer honderd mensen kwamen van het schouwspel genieten.

__________________________________________________ _____

Link: http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...gestenigd.html

En dat voor zo'n prul ...

Jaani_Dushman 16 augustus 2010 15:37

Men zou haast gaan denken dat het door Moskou gesteunde en door de VS bekampte regime van de jaren '60 en '70 nog best wel meeviel, nietwaar?

Derk de Tweede 16 augustus 2010 15:41

Ergste was wel dat ze zonder problemen 100 "vrijwilligers" op de benen kregen om die stenen te werpen.
Vrouw worrst tot aan haar nek begraven, omdat men natuurlijk niet de kans mag krijgen om haar borsten te zien.
Achterlijk zootje daar.

Inno 16 augustus 2010 15:48

Ja het ergste is niet hun ter dood veroordeling. Het ergste is dat er gewone mensen zijn die iemand kunnen doodsmijten met stenen. Hoe kun je nu gewoon even naar de markt gaan en zeggen ooh kijk, laten we even enkele mensen met stenen bekogelen en zien hoe ze bloeden en afzien.

suqar_7loe 16 augustus 2010 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4927410)
Vreemdgangers gestenigd

Een 28-jarige man en een 23-jarige vrouw zijn door moslimextremisten gestenigd voor het plegen van overspel. Ze zouden hebben bekend dat ze samen hebben geslapen. Daarom zijn ze ter dood gebracht.

De steniging vond zaterdag plaats in het Afghaanse district Imam Sahib, in de noordelijke provincie Kunduz. De handen van de getrouwde man en de verloofde vrouw waren op hun rug vastgebonden. Het stel moest in een open veld staan, terwijl omstanders hen met stenen bekogelden tot ze dood waren. Ongeveer honderd mensen kwamen van het schouwspel genieten.

Ik wens jou veel beterschap Savatage. En dat meen ik oprecht.

fox 16 augustus 2010 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4927456)
Ik wens jou veel beterschap Savatage. En dat meen ik oprecht.

Hoezo? Mij lijkt het me dat hij gewoon een krantenbericht post en dat hij de steniging niet terecht vindt.

Ikzelf vind het ook afschuwlijk dat mensen onder het mom van religie doodgesmeten worden met stenen. Ik vind het echt wel tijd dat sommige mensen eens vanuit het stenen tijdperk komen (pun intended)

suqar_7loe 16 augustus 2010 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4927474)
Hoezo? Mij lijkt het me dat hij gewoon een krantenbericht post en dat hij de steniging niet terecht vindt.

Ikzelf vind het ook afschuwlijk dat mensen onder het mom van religie doodgesmeten worden met stenen. Ik vind het echt wel tijd dat sommige mensen eens vanuit het stenen tijdperk komen (pun intended)

Laat het begrijpen aan een ander over, wil je. Ik zit in met Savatage, das al.

Zipper 16 augustus 2010 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4927410)
Vreemdgangers gestenigd

Aan de topictitel te zien, was het weeral teveel gevraagd om een onderscheid te maken tussen moslims en moslimextremisten.

Jaani_Dushman 16 augustus 2010 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4927474)
Mij lijkt het me dat hij gewoon een krantenbericht post en dat hij de steniging niet terecht vindt.

Denkt u echt dat dat de bedoeling is van de draadstarter? Ik denk dat je zelfs op dit hele forum (waar je overigens de meest vreemde kwieten tegenkomt) niemand vindt die ook maar een greintje begrip kan opbrengen voor die steniging.
Maar hij heeft toch maar weer eens "de moslims" in het algemeen kunnen in verband brengen met dat stel extremistische gekken.

suqar_7loe 16 augustus 2010 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 4927484)
Aan de topictitel te zien, was het weeral teveel gevraagd om een onderscheid te maken tussen moslims en moslimextremisten.

Neem het hem niet kwalijk, het is sterker dan hemzelf.

fox 16 augustus 2010 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4927492)
Denkt u echt dat dat de bedoeling is van de draadstarter? Ik denk dat je zelfs op dit hele forum (waar je overigens de meest vreemde kwieten tegenkomt) niemand vindt die ook maar een greintje begrip kan opbrengen voor die steniging.
Maar hij heeft toch maar weer eens "de moslims" in het algemeen kunnen in verband brengen met dat stel extremistische gekken.

Als zoiets simpelweg mag in een land dan lijkt het me niet enkele een probleem van "enkele" extremistische gekken. Of denkt u dat de daders zullen opgepakt en berecht worden voor moord?
Denkt u dat de 100 toeschouwers berecht zullen worden voor medeplichtigheid.

fox 16 augustus 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4927482)

Nee hoor, het begrijpen is geen alleenrecht van Moslims. Ook ik begrijp het zeer goed. Het is simpelweg barbaars om mensen dood te stenigen en als een hele meute daar goedkeurend bij staat en zich gesteund voelt in die keuze door de Islam dan is dat een groot probleem. Dat begrijp ik heel erg goed.

suqar_7loe 16 augustus 2010 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4927507)
Nee hoor, het begrijpen is geen alleenrecht van Moslims. Ook ik begrijp het zeer goed. Het is simpelweg barbaars om mensen dood te stenigen en als een hele meute daar goedkeurend bij staat en zich gesteund voelt in die keuze door de Islam dan is dat een groot probleem. Dat begrijp ik heel erg goed.

Had ik het over steniging? Hetgeen waar ik op doel is vele erger dan steniging.

Je begrijpt er weer niets van. Laat het denken eens aan een ander over, wil je?

Savatage 16 augustus 2010 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4927482)

Zit jij maar liever in met je extremistische geloofsgenoten die mensen doodstenigen. Dat is alles wat ik wou aantonen door dit krantenberichtje hier aan te halen. Dat zo'n toestanden nog niet tot het verleden behoren, maar zelfs de gewone gang van zaken zijn in sommige landen.

Savatage 16 augustus 2010 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 4927484)

Wat is er fout aan de titel? Ik vat gewoon de gebeurtenissen samen.

fox 16 augustus 2010 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4927522)

Nogmaals, denken is niet het alleenrecht van Moslims.

fox 16 augustus 2010 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4927522)

Wat is er dan erger dan steniging? Een steniging waar 100 mensen geamuseerd staan toe te kijken en die dat allemaal toejuichen en die de Sharia gebruiken als rechtvaardiging ervoor.

Als je dit met zo een meute doet en als dit geen strafrechterlijke gevolgen heeft dan is dit GEEN probleem van extremisten.

suqar_7loe 16 augustus 2010 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4927525)
Zit jij maar liever in met je extremistische geloofsgenoten die mensen doodstenigen. Dat is alles wat ik wou aantonen door dit krantenberichtje hier aan te halen. Dat zo'n toestanden nog niet tot het verleden behoren, maar zelfs de gewone gang van zaken zijn in sommige landen.

Neen, ik zit liever met jou in.

Vertel eens, over die christelijke waarden van U, mijn beste. Heb je wat gehad aan mij oprecht advies?

Zipper 16 augustus 2010 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4927528)
Wat is er fout aan de titel? Ik vat gewoon de gebeurtenissen samen.

Nee, je titel is tendentieus.

suqar_7loe 16 augustus 2010 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4927532)
Nogmaals, denken is niet het alleenrecht van Moslims.

Jij begrijpt er niets van dus ik raad u aan uw kop niet te breken over zaken die je niet kan vatten en waar je geen kennis over hebt. Savatage begrijpt mij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be