![]() |
' Abonnement wet Moet veranderen '
Bij het nemen van abonnementen :
Staat jaar: maand: vast, Dus wie een Abonnement verbreekt, bv : gsm moet de resterende maanden toch betalen, en contract breuk kosten. Veel mensen , halen nooit het einde van hun Abonnenment. en deze wet zou moeten veranderen. Opzeggen wegens onstandigheden kunnen we niet zonder shulden temaken. En daarboven op Ruiken ze intresten..en hoe meer hoe liever ze het hebben. wel, Als iemand een opzeg doet door ontstandigheden, dit zou moeten kunnen. zonder enige shuld temaken, en of bij komenden Extra kosten. Al Die operatoren, verdienen genoeg zonder dat ze ons nog eens moeten uitbuiten, vind ik. wat is contractbreuk kost ? welke kost? om op het keybord teklikken, Annuleren ? komaan, we zitten in het jaar 2010. dit is mijn gedacht in het kort. Niemand meer kosten aanjagen,. Voor of tegen ? |
Citaat:
|
zie vb :
Vandaag heb je een goede job, goed inkomen, maar plots Gedaan, en je staat daar met uw 24maanden, abonenment, en allerlei kosten,.. U mag kiezen, maakt een hoop shulden, of sluit deze af , tot je er weer boven op bent, Je weet nooit wat de toekomst u brengt, en vandaag hebben we maar 1 weg, Shulden. als je durft. |
Citaat:
En als een mens geen spaargeld heeft, dan moet hij sparen, ipv verplichtingen op lange termijn aan te gaan. Dat is zo voor de hand liggend, dat dat eigenlijk niet gezegd hoeft te worden. |
Citaat:
niet akkoord. - hoe dan ook, daar moet ne wet opkomen naar de aanvrager toe. ik vindt dat we na x aantal maanden het toch zouden moeten kunnen verbreken. en het gaat om verschillende contracten, en niet alleen gms. |
Waarom?
|
Citaat:
(Eigenlijk zou dat ook niet moeten uitgelegd worden.) |
Citaat:
Aan alles zijn 2 kanten, en aan contracten 1 kant. Doe opzeg , en je hebt spek aan uw been. zonder enige pardon. waarom iemand nog dieper duwen, als het niet hoeft ? dit is de oplossing, zie : waar je woont , de eingenaar verkoopt uw huis, dus je moet maar verhuisen, en daar nooit gewoont hebben eigenshuld ?. nee want daar is een goede wet op. Dus ik vindt op Abonnementen moet ook iets kunnen, Steek de burger niet in de shulden, als het niet moet. toch juist, |
Citaat:
|
Niemand verplicht je om een gsm contract van 12 of 24 maanden af te sluiten.
|
ik werk een gans plan uit, en zal het hier binnen kort zeker posten,
en ik ben zeker dat ik het zal halen, en dat het nog tersprake zal komen ergens. Want vandaag is het zo... Zie bv : Een contract van 24 Maanden, en plots 7 maanden later, sorry is zit nog 17 maanden vast, indien u het opgeef nu, kost u dit 17 * 15 = 255 euro + Breuk kosten, en Intresten. komt neer op zo een ca 400a 500 euro gelang u het uitsteld en wie weet geruikt de deurwaarders ook iets. prijs ca 1000 a 1500 euro. -------- Daar moet inderdaad iets aan gedaan worden, |
Citaat:
|
Citaat:
Niemand verplicht u om tegen tespannen. - komaan heb je nu echt geen enige idee waar over het dergelijk gaat ? zeg niemand verplicht u om brood tekopen, je kan het pieken, zo reageer gij, aub zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als langlopende contracten niet meer afdwingbaar zijn, zullen de telefoonoperatoren ze ook niet meer aanbieden. Niemand zal dan de optie hebben om een korting te krijgen in ruil voor een langer commitment. Fiscaal verantwoordelijke burgers zullen dan mee de dupe zijn van mensen die onverantwoord te werk gaan en roekeloos langetermijnverplichtingen afsluiten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop het want dat wordt lachen. Ik vrees er echter voor. |
Teken, wat is je moedertaal. Ik mag hopen dat je je kan verexcuseren door nog niet lang autochtoon in dit land te zijn.
Verder ben je een idioot als je abo's betaalt die niet door je werkgever worden terugbetaald. En dan heb ik het niet over een vaste lijn. |
Over welke abonnementen gaat het concreet?
En over welke "omstandigheden" gaat het concreet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be