![]() |
Dom vet varken:
Moge die hoorn van dat arme beest dwars door je longen komen.
![]() |
Onbeschofterik
|
Ik hoop van u hetzelfde, Derk.
|
Onbegrijpelijk hoe die stieren steeds weer de voorpagina's van kranten, tijdschriften en websites halen. Is dat nu nieuws ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het staat idd de laatste vaak in het nieuws, omdat men zich nu ook in Spanje begint te realiseren dat dit dierenkwelling is. Iedereen die daar toeschouwer is is medeschuldig, geen toeschouwers, geen dierenkwelling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik die dacht dat het ene draad over de Wever was...
Een surrealistische foto..met in het midden een dier met een soort van 'vernietigingskamp' tatoeage die holocaustoverlevenden doet rillen..op de voorgrond een paar mensen die net lijken wakker te schieten of zich af te vragen waar al die drukte over gaat en bovenaan een dame die naar de frigobox lijkt te grijpen om het op'haren gemak' eens te bekijken... Ik wens niks..maar dit is een risico van het vak, net als in de goot gaan staan bij een autorally.. |
Citaat:
|
Citaat:
Die Nederlanders met hun vermanende vingertje alweer. Dat zijn dan diegenen die erbij stonden als de moslims werden afgevoerd om afgemaakt te worden. Ze stonden erop te kijken en vonden het goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Leer mij Spanje en hun omgang met dierenleed niet kennen. Twee maanden terug hebben wij onze 3de Spaanse Galgo geadopteerd. De refuges zitten er momenteel weer overvol, en aan de killingstations wil ik zelf niet denken. Het is dweilen met de kraan open zolang Europa geen sancties wil ondernemen tegen Spanje. Hier een link naar de site van GINB. Wie een sterke maag heeft kan bovenaan het tabblad "dierenleed" aanklikken. http://www.greyhoundsinnood.be/IndexNL.htm En wat die stier betreft: Dikke proficiat, spijtig dat je er niet meer op je horens kon scheppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geft me liever nog een pint of ne wiski... iof moettekik kome zsteke? :-P
|
Leuk nieuws. Viva los toros! :cheer::cheer::cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k Heb je gemist, wat deed je gedaan? |
Citaat:
Ik deed vanalles leuks gedaan met toffe mensen en dat zo'n beetje overal. ;-) Nieuwe mensen in mijn leven gekomen waar ik me heel goed bij voel. PS: Als jij nog eens in Hasselt bent, laat gerust iets weten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be