![]() |
zondagavond 22 augustus en ze staan nog nergens...
... dat is wat ik hiervan maak.
Citaat:
|
Citaat:
Zoals een man die zou zeggen: ik ga je verlaten; zelfs als je nog van mij houdt. Vrees niet; ik blijf nog bij je slapen; maar ik verkoop de eetkamer al. Volgende keer de living; dan de auto's en tot slot de slaapkamer; en ik kom niet meer op mijn woorden terug. Geen vrouw die daarmee akkoord gaat en daaraan meewerkt. |
Als ze nog nergens staan (en dat schrijft men hier nu al twee weken), waarom geeft de N-VA er dan niet de brui aan?
|
Citaat:
En dan zal hij weer heel onschuldig kijken. |
Citaat:
het gaat erover dat er moet bespaard worden : 25 miljard. daarbij, zelfs zonder die 25, heeft het federrale geen geld de beste manier van besparen is: elke regio haalt zelf geld op en geeft dat geld uit naar eigen inzicht. waarom hebben de Franstaligen schrik om zelf verantwoordelijk te worden voor eigen bestuur? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch nogal ne kerel hé dien BDW. In plaats van alles zelf te betalen zoals gewoonlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
VL is centrum rechts, W is links. dat gaat dus niet samen. |
Citaat:
Of de provincies, de kantons, arrondissementen, steden, districten, dorpen, gehuchten...? |
Citaat:
|
Citaat:
te kleine bevolking; hun enige echt grote stad Bruxelles is geen echt Waalse stad; geen zeehavens nog lang niet volledig doordrongen dat het FR geen wereldtaal is geen traditie van KMO's de economische heropstanding moet er komen in tijden van crisis en wereldwijde concurrentie (VL kon in de jaren 60 naar de top klimmen toen het heel Europa voor de wind ging). VL heeft makkelijk praten wegens veel meer troeven (waar ze zelf weinig verdienste aan hebben). |
Citaat:
En gezien een unitair België uitgesloten is .... |
Citaat:
maar ze zal het toch ondergaan |
Citaat:
|
Citaat:
De VL beweging heeft ook veel tijd nodig gehad om te komen waar ze nu zijn, die BE Beweging ook, denkt hij; maar ze komt er. |
Citaat:
|
Citaat:
hoeveel stemmen heeft de broer van BDW? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be