![]() |
F*ck INBEV
:cheer: Een draadje voor al degenen die geen inbevbier willen :cheer:
Hints , tips en andere zever om te voorkomen dat inbev nog wat meer geld verdient mag hier gezet worden ... 8-) |
ik mis de optie: "ik weiger, tenzij het alternatief Heineken is"
|
Inbefbieren, wat zijn dat ? 8O
|
Citaat:
|
Inbev maakt bier. Ik zie dan ook geen enkele reden om tegen Inbev te zijn. Had je nu nog Spadel NV gezegd, ja.
|
Citaat:
|
Ik zeg nooit nee tegen bier,inbev of niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Shit , visuals van nen toog vol volk die allen proberen een pint leeg te likken met zo'n lappeke derover ... :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het brouwen gebeurt nog altijd door brouwers, hoor, niet door bankiers. De politiek van AB-Inbev mag dan weinig sociaal zijn, hun producten zijn meestal nog altijd van behoorlijke kwaliteit. Alleen spijtig dat ze nogal bitter kunnen nasmaken, maar dat is dan figuurlijk, niet letterlijk.
Hoedanook, als ik kan, vermijd ik Inbevbieren. En in België lukt dat op de meeste plaatsen meer dan behoorlijk. |
Citaat:
|
Is er eens een bedrijf van bij ons dat niet wordt overgenomen door een buitenlandse multinational, maar dat zèlf gaat overnemen en één van de grootste bedrijven ter wereld is geworden.... is het wéér niet goed.
Voor hetzelfde geld waren Stella Artois, Jupiler, Leffe,... allemaal in handen van SAB Miller -of het complete horrorscenario: Heineken. Wees tevreden en schol |
Brouwen is een ambacht, maar dat neemt niet weg dat het altijd al de bedoeling is geweest om er geld mee te verdienen. Ik gun de werknemers van AB-Inbev met veel plezier hun (vloeibare) boterham, en zal dan ook met plezier een Leffe of een Stella drinken, met dien verstande dat ik met nog meer plezier een biertje van brouwerij 3 Fonteinen, brouwerij Caulier, brouwerij Huyghe of een andere kleinere brouwerij zal drinken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be