![]() |
Ik wil Pakistan echt niet helpen !!!!!
Gegroet beste mensen,
Salam Aleikoum, Vrede zij met jullie Ik wil Pakistan niet helpen JA INDERDAAD Waarom? Wat doen de Koweiti's? Wat doen de Saoudiers? Wat doen de rijke Arabische landen? Waarom houdt Pakistan zich bezig met wapens kopen en de bevolking negeren en verwaarlozen? Waarom moeten wij weeral te midden van een crisis weeral deze mensen helpen? Pakistan heeft voldoende middelen om zichzelf te behelpen en te beredderen |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar dat we ze hebben laten sterven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: wa3alaykom Salaam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga echt geen eurocent betalen voor een land waar de mensen ons haten, waar eremoord een normale zaak is en waar vrouwen minder waard zijn dan het vee. en al zeker niet als al die burgers geloven in een achterlijke religie zoals de islam van mij mag er nog wat meer water bijkomen dan krijgen we een bijbelse zondvloed en kunnen we zeggen "En God strafte de goddeloze met een vernietigende zondvloed" amen :-) :-) :-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Moslims vormen bij mijn weten geen ras. Vervang 'racistische' dus maar door 'islamofobe'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan niet racistisch zijn door een religie te haten;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Een gezonde afkeer van relihallu's keeps u alive and healthy. |
Citaat:
Wij hebben zelfs hier een gedeelte van de bevolking die in armoede leeft Dus je snapt het niet ik zal herhalen We leven zelfs temidden van crisis Ten tweede de Pakistanen moeten het voelen, om iets te gaan doen aan hun overheid, aan de corruptie, het is beter hen niet te helpen, ik ben zelf een Moslim, waarom kunnen de Pakistanen hun uitgaven voor wapens niet stoppen? De Pakistanen ùoeten zodanig in de shit zitten dat zij het gaan voelen en dat zij dan beslissen om hier iets aan te doen Wij willen weeral niet opdraaien voor al de miserie van de wereld En derbij in Haiti is dat geld nog steeds niet terecht Straks is er weeral ergens een ramp dan ineens moeten wij WEERAL geld storten, |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be