![]() |
CD&V en Wouter Beke
Toch wel straf dat Wouter Beke gisteren in het Journaal van 7u komt verklaren dat de CD&V - tot een 10-dagen geleden - de enige partij was die de herziening van de financieringswet op de agenda wouden plaatsen... of heb ik iets gemist?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De tsjeven zijn zich aan het hergroeperen om terug sterker te worden. Zulks is immers levensnoodzakelijk voor een machtspartij pur sang. |
Citaat:
Ohja, en hun eigen leugens geloven, dat doen ze ook. |
CD&V springt van Belgicistisch naar Vlaams wanneer het hen uitkomt denken die nu echt dat de mensen dat blijven geloven (ik in ieder geval niet)
|
Citaat:
|
Citaat:
OP NAAR DE KIESDREMPEL ERMEE |
Tsjeven, het zijn en blijven tsjeven in het hoogste kwadraat en zijn voor geen milimeter te vetrouwen. Nu proberen ze zich aan de kar van N-VA te spannen en zich zo Vlaams opstellen. Tjonge, tjonge, wie gelooft deze mensen nog...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het echt nodig zou zijn, zouden ze Vangheluwe kunnen vragen...
|
Citaat:
Torfs heeft met de zaal Vangheluwe een mooie kans gekregen om te laten zien dat hij veel meer is dan een hansworst. Zoals de n-va de lijst BDW geworden is, zal de cd&v succes kennen als de lijst-Torfs. |
Citaat:
Leve de lijst-Torfs, dus. Straks komt die misschien nog één keer net boven de 20%, en daarna is het onherroepelijk: over and out, and good riddance! Ik zal er alvast geen één traan om laten, wees gerust. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(nee... ik ben geen homo... het gaat om de inhoud, he) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be