gehuigert |
28 augustus 2010 13:48 |
Paris Hilton wil juf worden!
:cheer:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=SLS92765
Citaat:
De hotelerfgename schitterde in haar eigen realityreeksen, lanceerde enkele eigen parfums, ontwierp designer handtassen, juwelen en kleren en heeft daarbovenop een muziekcarrière op poten gezet.
Ze vertelde in Absolute Now: 'Ik heb alles al gedaan, maar als ik niet in deze positie was, zou ik heel graag weer naar school gaan om juffrouw te worden, want ik hou van kinderen.'
Paris, die onlangs een hondje adopteerde met de naam Mugsy, zegt dat ze ook interesse heeft in een carrière in de dierensector: 'Ik zou ook heel graag dierenarts zijn, want ik hou van dieren. Dat zou een droom zijn voor mij.'
Maar voor ze zich kan toeleggen op haar nieuwe carrière, blijft Hilton nog druk in de weer met haar mode. Op haar Twitter-pagina schreef ze: 'Ik had net een geweldige meeting in verband met het design voor mijn nieuwe nagel en wimperlijn. Ze zien er prachtig uit. Ik hou ervan.'
|
Het niveau van het onderwijs is toch al beneden alle peil, dan kunnen we maar beter een sexy leerkracht (mét voor de verandering een mooie decolleté) hebben :D
Hopelijk komt ze naar België :cheer:
|