![]() |
Signaal of ontmijner?
Speciaal voor gehuigert (zie hier) een snelle poll: wat gaat er nu (komende 24-48 uur) gebeuren?
|
Hmm...moeilijk te zeggen...CDH voelt alsof ze al alles toegegeven heeft, NV-A voelt alsof ze zeer weinig heeft gekregen en nog minder garanties dat dat weinige effectief uitgevoerd zal worden. Ik verwacht op zijn minst dat BDW de bal terugkaatst, het verhaaltje "Het is steeds de schuld van de onredelijke BDW" is afgezaagd.
|
Ik denk dat ge de koffie koeken moogt bestellen ;)
|
Iets anders (wat?):
Een semaine familiale? (nogmaals?) Ik geef toe, onwaarschijnlijk maar het kan hen misschien aan het denken zetten met wie hun toekomst ze aan het spelen zijn :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou wel eens leuk zijn mocht de koning de kroonraad bijeenroepen.
|
:cheer: ophouden en weg ermee :cheer:
|
Citaat:
|
Het is schrijnend vast te stellen dat het vooral de Vlamingen zijn die zitten te leuteren op hun Vlaams matrasje terwijl ons land in een diepe economische crisis zit.
Zielig gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie vooral franstalige politici leuteren (nu op tv, RTBf en RTL) over Bart De Wever. Maar over de kern van de zaak, noppes. Zelfs de politologen doen hun best om de schuld bij De Wever te leggen (hij eist te veel: stel je voor zeg, geen parallelle financiering van Brussel en een quasi-zuivere splitsing van BHV, hoe durft hij) |
Ontmijnen kan niet meer.
Wat onmogelijk is kan beter beeindigen. |
Ik snap niet waarom de Franstaligen geen garanties willen geven voor de nieuwe financieringswet wanneer Brussel 500 miljoen erbij krijgt? Als ze toch te goeder trouw zijn, hebben ze toch niets te vrezen?
|
Citaat:
U geraakt schijnbaar niet verlost van matrasjes-denken. |
Citaat:
Wallonie zit al decennia in de stront waarom nu illusie koesteren dat het nu wel zou goedkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be