![]() |
Akkoord over BHV rond
Wat ik gisteren reeds meldde, wordt vandaag bevestigd: het akkoord rond BHV is rond. SP.A en Groen! hebben het al aanvaard, daarmee zitten we dus aan 5/7 partijen. De N-VA wachtte vermoedelijk eerst de Ijzerbedevaart af om zich daarna achter het compromis te scharen.
|
Leest u de kranten wel ? Ik vind deze betrouwbaarder dan u .
Er is helemaal gaan akkoord.... |
groen gaat plat op de buik, spa wil verder onderhandelen... is ook niet moeilijk de linkse kiezer kan slechts kiezen tussen die 2 voor nva zal het veel moeilijker worden omdat volgende verkiezing vb en ovld volop dan de partijen van flamigraten gaan zijn indien bart dewever faalt in zijn beloften en heeft dus meer te verliezen... cd&v heeft ook nog niet beslist he: vlaamse vleugel en vakbondsvleugel binnen partij weet je wel
|
Citaat:
|
De IJzerwake..... 3 man en een paardekop...
En niet te vergeten, daarovenop Kameraad Peumand en Orakel Pieters. Pieters zou beter zijn kennis van de S.Z. bijschaven i.p.v. zich te melden op de IJzerwake. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat Groen! akkoord is is geen wonder, hun enigste eis voor deelname was dat ze mochten meedoen. SP-A zit er enkel door de gratie van PS dus dat Gennez buigt voor EDR is niet verbazingwekkend. Merk evenwel op dat zelfs SP-A zich niet akkoord verklaart. Er staat dat SP-A van mening is dat men van EDR's voorstel kan voortwerken maar ook SP-A is er niet geheel tevreden mee.
|
ipv een blanco van 500 000 000 is het nog maar een cheque van 300 000 000 :)
groen vindt dat een goed akkoord. ik moet dringend met de penningmeester van groen gaan klappen. als ik 500 000 eis gaan die mij dan ook zomaaer 300 000 geven? |
Citaat:
Ik voorzie: 1) N-VA gaat akkoord 2) CD&V gaat akkoord |
Op voorwaarde dat je hen in het Frans aanspreekt en ze eens op TV mogen klappen over staatsmanschap vermoed ik van wel.
|
Citaat:
|
BW kan je nu aub eens serieus doen? Ik weet dat je van la belgique houdt maar het si al lang belachelijk. Ik hoop dat je kan lezen, doe dat dan ook eens. Ik kan nooit beslissen of je het nu meent of je een flamingant bent die een trol speelt of zo. Ik citeer even je artikel (je eigen bronnen lezen is aangeraden:
Citaat:
|
Zonet in het radionieuws: N-VA wijst het laatste voorstel van Di Rupo af, ook CD&V gaat niet akkoord maar wil wel verder onderhandelen.
Als er na 18 uur geen nieuwe zaken opduiken (hier lijken 2 uren zelfs al een eeuwigheid in de politiek) gaat de preformateur naar de koning. |
Citaat:
Als Ik U was zou ik maar eens stoppen met vroegtijdige draadjes te openen hier... U maakt zichzelf er alléén maar belachelijk mee... |
Er is geen akkoord voordat er een akkoord over alles is ?
Om een akkoorde te vermijden of er juist wat fermer door te drukken kan je er altijd nog iets toevoegen aan het "contentieux" zoals de kleur van de belgische legeruniformen of de herfederalizering van de autosnelwegen. Men vindt altijd nog wel iets (de" staatsschuld ? iemand ?) Een land met een links-rechts overstijgende communautaire éénstemmigheid met een veelpartijen tellende coalitieregering : een unicum ! Komt dat zien (Irakezen, Thailanders, Cyprioten, Australiërs en ... Nederlanders) Als ik geen fiere Mens en Europeaan was zou ik me bijna een fiere Belg en Vlaming gaan voelen ! (het vel van de beer echter niet voor het afschieten verkopen) |
BWarrior, dat was toch degene die deze nacht postte dat om 1u de politici stopten met vergaderen terwijl de vergadering doorging tot half 4?
|
Is er al een akkoord? :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be