![]() |
BUB: Jean-Marie Dedecker is een antisemiet
van de BUB-persdienst:
--- Jean-Marie DEDECKER (LDD) SCHELDT FRANSTALIGE BELGEN UIT In het Belang van Limburg van 28-29 augustus 2010 deed de stichter en voorzitter van Lijst Dedecker en tevens senator, Jean-Marie Dedecker, een opmerkelijk stoere uitspraak als antwoord op de vraag naar de politieke prestaties van Bart De Wever, de voorzitter van de N-VA: “Wel, ik vind dat hij dat heel goed doet. Nee, dat bedoel ik niet ironisch. Kijk, de Vlamingen hebben zich altijd laten verneuken door de Franstaligen.” Vervang eens in deze zin “Vlamingen” door “Duitsers” en “Franstaligen” door “Joden” en u ziet het gehalte van deze uitspraak. --- http://www.unionbelge.be/?p=636 |
U heeft wel héél veel fantasie.
|
Man man man met wat houden die zich daar bezig in dat clubje, ze weten zelfs niet eens dat Dedecker volksvertegenwoordiger is (Kamer) en dus geen Senator.
|
Citaat:
Voor de mensen die de link niet klikken: die vergelijking staat helemaal niet in het artikel. Ik herinner mij nog dat we in het lager onderwijs, toen we 6 of 7 jaar waren, op de speelplaats tijdens spelletjes allerlei dingen gingen verzinnen, woorden aan elkaar hangen die niks met elkaar te maken hebben, connecties maken die geen steek houden, kortom: gewoon gelijk willen krijgen en agressief doen tegen iedereen die u niet uw goesting geeft. Goed te zien dat sommige mensen nog in contact staan met hun kinderlijke geest. |
Citaat:
JMD heeft al wat stommiteiten op zijn kerfstok staan, maar dit is zelfs voor hem onbereikbaar laag.. |
Citaat:
Hoezo? Dat staat dus echt wel letterlijk in dat artikel hé. De topicstarter heeft dus niet veel fantasie, maar de idioot die dat artikel geschreven heeft wel. Je moet toch echt wel een manifest gebrek aan zelfrespect hebben vooraleer je zoiets durft op te schrijven. |
Citaat:
|
J.M. DD is een "blaas", hij is bezig met de laatste stuiptrekkingen.
|
Citaat:
|
ja zeg,
Ze moeten dringend iets doen aan de wachtlijsten voor psychische gezondheidzorg. |
Citaat:
Ik weet dat hij vroeger eens, "Marie, ik ga naar de bakker," heeft gezegd. Vervang deze zin maar eens door "alle Juden moeten kaput" en je ziet het gehalte van Dedecker. |
Citaat:
U heeft geprobeerd andere forumgebruikers wijs te maken dat ik dit citaat verzonnen heb en dat ze dus niet eens de link moeten volgen. Zoals u kan zien aan andere reacties in deze draad is dit u niet gelukt. Laat uw gescheld dus ook maar voor u eigen. |
delete.
|
Citaat:
|
Wat een zottenkot... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be