![]() |
From: Philip Roosen [[email protected]]
To: Cedric Vloemans [[email protected]] Sent: Friday, May 21, 2004 2:44 PM Subject: Vlaams Blok Beste N-VA(sympathisanten), In de huidige omstandigheden lijkt het mij best op het Vlaams Blok te stemmen. Het is als het ware een morele verplichting. Ik roep jullie dan ook allemaal op dit te doen, en de boodschap te verkondigen. Vlaamse groet, Philip |
:lol:
|
Ok, genoteerd!
Vlaams Blok, here I come! |
Citaat:
Ofwel liegt Philip, maar dan heb je hiermee het recht verloren met het vingertje te zwaaien. Je bent zelf geen haar beter. Ofwel is het waar en ben jij hier de enige oplichter. Dus deze post doet je zaak echt meer kwaad dan goed. |
Citaat:
Natuurlijk zijn beide berichten vals. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als iemand van dieze e-maildienst gebrukkt maakt, krijgt de persoon van wie het e-mailadres is een mail waarin het volgende staat vermeld:
Van: www.iemail.nl <[email protected]> Verzonden: vrijdag 21 mei 2004 14:44:59 Aan: [email protected] (Philip Roosen) Onderwerp: Vlaams Blok | | | Postvak IN Kopie van het bericht aan: [email protected] (Cedric Vloemans) -------------------------------------------------------------------------------- Beste N-VA(sympathisanten), In de huidige omstandigheden lijkt het mij best op het Vlaams Blok te stemmen. Het is als het ware een morele verplichting. Ik roep jullie dan ook allemaal op dit te doen, en de boodschap te verkondigen. Vlaamse groet, Philip Als Bruno zijn onschuld kan bewijzen, dan moet hij deze mail dus posten. en zien wij wie de schuldige is. |
Bruno heeft op dit moment geen internet, maar laat via telefoon weten dat hij een klacht aanhanging maakt op grond van laster en eerroof.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was een leuke grap, maar laten we het nu laten voor wat het is. De sfeer wordt hier slechter en slechter... er zijn verkiezingen op komst! :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens: het is Philip Roose, niet RooseN. 8) |
Citaat:
En nu ga ik snel nog even het mailadres van Guy faken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je wordt verondersteld nu te doen alsof je bang bent. Straks staat er een speciaal arrestatieteam voor je deur hoor! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be