![]() |
Het nationalisme leidt tot waanzin
De wereld op zijn kop. De Belgischgezinden zouden dus - volgens de waanzinnige taalnationalistische logica - blij moeten zijn met:
- een splitsing van het kiesarrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde - de splitsing van het gerechtelijk arrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde - een herziening van de financieringswet, waarbij de autonomie van de deelstaten gevoelig wordt verhoogd - een splitsing van bevoegdheden (13,5 miljard euro), waaronder:
(niet-exhaustieve lijst) En, als toemaatje, nog de afschaffing van de Senaat? En dit alles is dan nog te weinig (een Vlaamse nederlaag 8O). |
Belgicisme is ook een vorm van nationalisme, u heeft gelijk.
|
de franocofonen zouden die "bevoegdheden" toch ook krijgen
|
Citaat:
dat nationalisme is nog 1.000.000 keer erger dan het Vlaams nationalisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Snapt niemand dat de onderhandelingen net spaakgelopen zijn op het feit dat de franstatige kant wel een prinsiepsakkoord wil over de herziening van de financieringswet, maar dat ze niet willen dat dit afdwingbaar is, hun princiepsakkoord is niet meer of niet minder dan een leugen, anders was er nu geen probleem geweest.
|
Citaat:
|
Het grappige is dat de Belgicisten het altijd zien als iets waar compensaties voor moeten komen. Maar de hervorming is in het voordeel van IEDEREEN. Waarom moeten de Vlamingen daar dan geld voor geven?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als deze onverslijtbare B-nationalist beweert dat zijn overtuiging leidt tot waanzin dan is het weer brullen hoor... Ik begin eigenlijk medelijden te krijgen met het land B. :rofl: |
Citaat:
ik heb ook voor de gelegenheid een Ardens Mc Chouffe opengetrokken die ik voor het volledig vastlopen van de onderhandelingen had bewaard, en daar geniet ik nu met volle teugen van. Jullie zuiderlingen hebben mooi laten zien dat ze eigenlijk niet willen. Welnu, dan maar niet! |
Wie heeft de Zwarte Piet ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen was akkoord behalve N-VA en CD&V. |
Is er al een akkoord?
|
Citaat:
|
Citaat:
zo kennen we je wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be