Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   BelgicistenKermis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143006)

Karel Martel B 29 augustus 2010 20:46

BelgicistenKermis

Tragedie of farce? Hoe dan ook valt er te lachen met de belgicisten.

Citaat:

De uitgesloten covoorzitter van de PP Rudy Aernoudt heeft de nodige schikkingen getroffen om de overheidsdotatie van de partij te blokkeren. Dat heeft hij vandaag verklaard op de website Parlemento.com.

system 29 augustus 2010 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 4950921)

Of het daar een 'Belgicistenkermis' was, weet ik niet. Maar dat het geen kermis was in Diksmuide, dat weet ik dus wel. Het was daar niet alleen geen kermis, het was daar eerder zielig. Een uitstervend ras dat soort Vlaams-nationalisten. Nu, let wel, in Steenstrate was het al niet veel beter. Ouden van dagen alom. Ook de dagen van de IJzerwake zijn geteld.

Everytime 29 augustus 2010 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4951004)
Of het daar een 'Belgicistenkermis' was, weet ik niet. Maar dat het geen kermis was in Diksmuide, dat weet ik dus wel. Het was daar niet alleen geen kermis, het was daar eerder zielig. Een uitstervend ras dat soort Vlaams-nationalisten. Nu, let wel, in Steenstrate was het al niet veel beter. Ouden van dagen alom. Ook de dagen van de IJzerwake zijn geteld.

Ijzerbrol is inderdaad iets totaal zieligs. De deelnemers zouden zich liever afvragen hoe het komt dat de meerderheid van de Vlaamse bevoling er niet naartoe gaat.8-)

Karel Martel B 29 augustus 2010 21:59

Citaat:

Ook de dagen van de IJzerwake zijn geteld.

En wat nog beter is, er zijn geen onverzoenlijke flaminganten meer. :-D
:popcorn:

Kawadude 29 augustus 2010 22:40

Citaat:

Gelukkig zijn de politici van een andere generatie hé (toch aan Vlaamse kant)

Xenophon 29 augustus 2010 23:10

Citaat:

En de dagen van BDW zijn dan weer aangebroken.

Pelgrim 29 augustus 2010 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 4951092)
Ijzerbrol is inderdaad iets totaal zieligs. De deelnemers zouden zich liever afvragen hoe het komt dat de meerderheid van de Vlaamse bevoling er niet naartoe gaat.8-)

En de meerderheid van de flaminganten zelf.

Jazeker 29 augustus 2010 23:36

Citaat:

Post 2 en system komt al met zijn Vlaams-nationalisme angst aandraven. En dan ging het nog over een partij waarvan voorzitter Modrikamen kwam uitleggen dat het in de praktijk een franstalige partij is.

Nu ja... goed om lezen dat hij even goed is in slikken van staatsgeld als JMDD. Die twee zijn mekaar waard.

Jazeker 29 augustus 2010 23:43

Citaat:

Omdat er sinds 20 jaar meer politici zitten die niets meer te vrezen hebben waar ze vroeger donderspeeches over hen heen kregen?

Stond nog maar twee dagen geleden in de krant dat de subsidies in die zin zijn geregeld. Niet meer uitvallen naar politici en ze krijgen wat geld. Maar misschien lees je enkel Le Soir?

Op de Ijzerwake staan er doorgaans 5000 mensen zonder veel bombarie in de pers vooraf. (Volgens system zou het maar om 4000 mensen gaan, want die is ze gaan tellen aan de ingang).

En nu jij?

De gemuilkorfde 29 augustus 2010 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 4950921)

Hiermee bewijst men nog maar eens dat er geen Belgen bestaan.
Ik hoor Aernout nog verkondigen hoe hij eindelijk eens als Vlaming ging verkiesbaar zijn voor de Franstaligen.
Het heeft lang geduurd voor ze hem buitengeschopt hebben.

"Eendracht maakt macht".
Bestaat er een betere Belgenmop ?

Jazeker 29 augustus 2010 23:46

En aan systeemslaafje kan ik gerust vertellen dat de IJzerwake nog steeds minstens twee keer zoveel volk kan trekken dan de met morfine uitgedoofde IJzerbedevaart. Feit. Niet liegen... het is een feit.

Jazeker 29 augustus 2010 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 4951279)
Hiermee bewijst men nog maar eens dat er geen Belgen bestaan.
Ik hoor Aernout nog verkondigen hoe hij eindelijk eens als Vlaming ging verkiesbaar zijn voor de Franstaligen.
Het heeft lang geduurd voor ze hem buitengeschopt hebben.

"Eendracht maakt macht".
Bestaat er een betere Belgenmop ?

Dat was ook al mijn gedachte. Hij ging eens de grote Belg zijn. Modrikamen liet via de pers weten dat de PP een franstalige partij is.

Aernout kan het nog eens proberen bij Ecolo misschien?

Henri1 30 augustus 2010 06:26

Citaat:

Het schip is nog niet effectief gezonken want Peumans en Pieters waren alvast nog aanwezig.
De dag dat die krokodillen wegblijven is het passé composé.

Everytime 30 augustus 2010 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4951280)
En aan systeemslaafje kan ik gerust vertellen dat de IJzerwake nog steeds minstens twee keer zoveel volk kan trekken dan de met morfine uitgedoofde IJzerbedevaart. Feit. Niet liegen... het is een feit.

5000 mensen op de hele Vlaamse bevolking, dat maakt minder dan 1% van de Vlaamse bevolking. Wat zegt u tegen de 99% blijvenden?

stab 30 augustus 2010 12:53

Citaat:

Ja, ja, een duizend man op de IJzerbedevaart op een ogenblik dat de VL nationalisten nog nooit politiek zo sterk gestaan hebben als nu.
Welk van beide fenomenen verkies je?
:mrgreen:

system 30 augustus 2010 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4951280)

Twee keer zoveel als het minimum minimorum, doet de IJzerwake geen eer aan. Schandalig weinig. En dan nog meestal oude mensen.

Trek de deur achter u dicht en doe het licht maar uit. Dat zal het beste zijn.

Pelgrim 30 augustus 2010 16:39

De lage aantrek van IJzertoestanden nemen niet weg dat Belgique nu al drie jaar aan een stuk in politieke crisis zit.

system 30 augustus 2010 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4952575)
De lage aantrek van IJzertoestanden nemen niet weg dat Belgique nu al drie jaar aan een stuk in politieke crisis zit.

De Vlaamse crisis komt nog. Zeker weten.

Henri1 30 augustus 2010 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4952550)
Twee keer zoveel als het minimum minimorum, doet de IJzerwake geen eer aan. Schandalig weinig. En dan nog meestal oude mensen.

Trek de deur maar achter u dicht en doe het licht maar uit. Dat zal het beste zijn.

Trek en passant voor alle veiligheid maar de zekeringen eruit.

system 30 augustus 2010 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4952598)
Trek en passant voor alle veiligheid maar de zekeringen eruit.

Mag, maar hoeft niet voor mijn part.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be