![]() |
Boerka-spot veroorzaakt ophef in Zweden
Proficiat aan youtube dat de waarheid mag blijven bestaan !
Dat woord racisme dient alleen voor de moslims om hun zin te krijgen. Omgekeerd mogen de moslims alles zeggen. :roll: http://www.youtube.com/watch?v=m9VuW6vhV-E |
Wat is dé waarheid?
Facisten die hun eigen beeld als waarheid opdringen? Ik denk dat we hebben geleerd sinds WW2, dat dat serieuse gevolgen kan hebben. |
TV-spotje.
Citaat:
Laat ik het kort houden: zijn er nog ergens landen waar ze niet de pest hebben aan die opgefokte en opgedrongen"multicultuur" met de bijkomende bijna uitsluitend negatieve gevolgen voor de plaatselijke bevolking??? Het is niet door informatie daarover te verbieden of te verzwijgen dat er iets zal veranderen aan "het probleem"! |
Citaat:
|
Sommige 'waarheden' mogen blijven staan op youtube, anderen worden weggezuiverd. Daar zijn voorbeelden van. En je kan niets doen tegen die censuur want 'privaat' georganizeerd.
|
Dus volgens u hebben we enkel de keus tussen facisten of de sharia?
|
Citaat:
Ik respecteer wat je hier wil mee zeggen en snap uw punt wel, maar dat heeft niets te maken met racisme. Maar je kan immigranten moeilijk kwalijk nemen gebruik te maken van de faciliteiten die hier aangeboden worden. Dus u moet hier 1 dag werken, en u heeft recht op een pensioen... moslims hebben dit niet ingevoerd in Belgie, dat hebben Belgen zelf gedaan. Hoe zou u zelf zijn, stel nu dat u in nederland geen belastingen moest betalen, u zou er gaan wonen.... daar ben ik 100% zeker van. Wel, voor immigranten uit pakistan, albanie, turkije,.... , is Belgie nog eens honderd keer aantrekkelijker dan nu mijn fictieve nederland voor u. En daardoor kan men zelfs de eigen streek achterlaten en opteren voor de families enkele keren per jaar nog te zien met extra sterke familiebanden. Dat dit politiek gerecupereert wordt door SP-A en vrienden, tja, men kan ook dat hen moeilijk kwalijk nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bemerk ook de Goebelse propagandatechnieken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be