Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Spreken over intergreren? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143126)

duveltje382 1 september 2010 09:03

Spreken over intergreren?

Wat was dat allemaal in die nieuwe Lidl op het plein bij ons in Antwerpen,die ging nu open om 9 uur.Ik heb niets tegen Marokkanen maar dit ging er echt over.Ik wou ook mijn graantje mee pikken en en nieuw strijkijzer kopen aan 7€.Die wijven(want ik kan het niet anders noemen) duwde mij weg en bleven mij met hun strontkarretjes weg duwen,het was 10 na 9 als ze al die strijkijzers voor mijne neus weg hadden gekaapt

Er zijn grenzen en een beetje regels als mensen onder elkaar zou dan toch mogen hé,spreken over integreren hé

Eigenzinnig 1 september 2010 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4955953)
Wat was dat allemaal in die nieuwe Lidl op het plein bij ons in Antwerpen,die ging nu open om 9 uur.Ik heb niets tegen Marokkanen maar dit ging er echt over.Ik wou ook mijn graantje mee pikken en en nieuw strijkijzer kopen aan 7€.Die wijven(want ik kan het niet anders noemen) duwde mij weg en bleven mij met hun strontkarretjes weg duwen,het was 10 na 9 als ze al die strijkijzers voor mijne neus weg hadden gekaapt

Er zijn grenzen en een beetje regels als mensen onder elkaar zou dan toch mogen hé,spreken over integreren hé

Bij u zijn het marokkaanse wijven..bij ons gepensioneerde wijven..8-)
De Lidl is al tientallen keren aangeklaagd voor 'misleidende' reclame..het aanbieden van veel te weinig promotieartikels..

duveltje382 1 september 2010 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4955996)
Bij u zijn het marokkaanse wijven..bij ons gepensioneerde wijven..8-)
De Lidl is al tientallen keren aangeklaagd voor 'misleidende' reclame..het aanbieden van veel te weinig promotieartikels..

Daar had ik het NIET over,wel de manier dat die (Marokkaanse)wijven hun gedroegen tegenover mij,ik was niet de enige Vlaming die daar gaan lopen is hoor.

Heeft niets met Lidl te maken

Eigenzinnig 1 september 2010 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4956015)
Daar had ik het NIET over,wel de manier dat die (Marokkaanse)wijven hun gedroegen tegenover mij,ik was niet de enige Vlaming die daar gaan lopen is hoor.

Heeft niets met Lidl te maken

Marginalen of hebzuchtigen missen de standaard beleefdheden..
De Lidl mist het fatsoen om promoartikelen in voldoende mate beschikbaar te stellen, dan moet er niet geduwd noch getrekt worden om 10 minuten na de opening uitverkocht te zijn..

duveltje382 1 september 2010 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4956018)
Marginalen of hebzuchtigen missen de standaard beleefdheden..
De Lidl mist het fatsoen om promoartikelen in voldoende mate beschikbaar te stellen, dan moet er niet geduwd noch getrekt worden om 10 minuten na de opening uitverkocht te zijn..

Begrijp je het niet,ze moeten leren hun te gedragen als mensen,en niet als Afrikaanse Belgen,wij zijn als Vlamingen ook mensen die bij TIJDELIJKE promotie artikelen willen kopen,en ik wil zeker niet onder de voet gelopen worden door dat gespuis

Eigenzinnig 1 september 2010 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4956032)
Begrijp je het niet,ze moeten leren hun te gedragen als mensen,en niet als Afrikaanse Belgen,wij zijn als Vlamingen ook mensen die bij TIJDELIJKE promotie artikelen willen kopen,en ik wil zeker niet onder de voet gelopen worden door dat gespuis

Nee jij begrijpt het niet...een totaal uit het lood geslagen vraag/aanbod verhouding creëert marginale reacties,zeker in de 'low budget' zones..of dacht u dat die gepensioneerden in autochtone Lidl's niet tegen de ingang kleefden vanaf 08h30 om dan men een verrassend hoge snelheid naar de promorekken te racen ?

backfire 1 september 2010 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4956032)

Wat een reactie zeg. Toen de Aldi zakken gazonmest verkocht, ben ik bijna gelyncht. Geen Marokkaan te zien, hoor, maar wel een meute bruggepensioneerden die zich als uitgehongerde wolven op die zakken stortten. Ik had maar één zak nodig. Al die ouwe rukkers hadden blijkbaar allemaal een gazon van een hectare, want ze konden geen zakken genoeg op hun karretje stapelen. Toen ik uiteindelijk probeerde om toch nog één zak te bemachtigen, begon de misérie. Bijna slaags geraakt met een ouwe rukker wiens winkelkarretje al scheef stond van de zakken mest maar die er toch nog eentje bij wou. Mijn zak. Omdat ik die dag net toevallig goedgezind was, heb ik hem de zak gelaten in plaats van op zijn gesubsidieerde prothesetanden te meppen.
Maar nogmaals: geen Marokkaan te zien.

duveltje382 1 september 2010 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4956064)
Wat een reactie zeg. Toen de Aldi zakken gazonmest verkocht, ben ik bijna gelyncht. Geen Marokkaan te zien, hoor, maar wel een meute bruggepensioneerden die zich als uitgehongerde wolven op die zakken stortten. Ik had maar één zak nodig. Al die ouwe rukkers hadden blijkbaar allemaal een gazon van een hectare, want ze konden geen zakken genoeg op hun karretje stapelen. Toen ik uiteindelijk probeerde om toch nog één zak te bemachtigen, begon de misérie. Bijna slaags geraakt met een ouwe rukker wiens winkelkarretje al scheef stond van de zakken mest maar die er toch nog eentje bij wou. Mijn zak. Omdat ik die dag net toevallig goedgezind was, heb ik hem de zak gelaten in plaats van op zijn gesubsidieerde prothesetanden te meppen.
Maar nogmaals: geen Marokkaan te zien.

Ik heb het niet over Aldi of Lidl,maar wel over de manier dat gesluierde vrouwen ons regels komen opleggen.Ik stond wel eerst aan die promotie,en zij duwen mij weg(de onderdrukte vrouwtjes toch hé )

Vette Pois(s)on 1 september 2010 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4955953)

Die Marrokkaanse dames rijden mij ook dikwijls met hun kinderkarretje van het voetpad.

Cdude 1 september 2010 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4956078)
Ik heb het niet over Aldi of Lidl,maar wel over de manier dat gesluierde vrouwen ons regels komen opleggen.Ik stond wel eerst aan die promotie,en zij duwen mij weg(de onderdrukte vrouwtjes toch hé )

Dan ben jij een pussie.
Ik wil de rest nog zien die mij wegduwt.
Same for backfire.

duveltje382 1 september 2010 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 4956084)
Die Marrokkaanse dames rijden mij ook dikwijls met hun kinderkarretje van het voetpad.

²

dat bedoel ik dus,wanneer gaan ze eens rekening houden met de vreemdelingen(de Vlamingen dus)

Vette Pois(s)on 1 september 2010 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4956092)
²

dat bedoel ik dus,wanneer gaan ze eens rekening houden met de vreemdelingen(de Vlamingen dus)

Ik heb er al eentje een pamper zien verversen op de parking van een supermarkt en de gevulde tussen de struiken zien gooien.
Allemaal normaal daar.

En voor de redders, ja er zijn er hier (Vlaamse) die dat ook doen.

Triestig.

duveltje382 1 september 2010 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 4956108)
Ik heb er al eentje een pamper zien verversen op de parking van een supermarkt en de gevulde tussen de struiken zien gooien.
Allemaal normaal daar.

En voor de redders, ja er zijn er hier (Vlaamse) die dat ook doen.

Triestig.

Straffer nog,ze hebben 10€ bij in den Aldi of Lidl en ze kopen voor 25€,de kassierster moet maar terug leggen wat ze niet kunnen betalen,zo gaat dat hier nu

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be