![]() |
Spreken over intergreren?
Wat was dat allemaal in die nieuwe Lidl op het plein bij ons in Antwerpen,die ging nu open om 9 uur.Ik heb niets tegen Marokkanen maar dit ging er echt over.Ik wou ook mijn graantje mee pikken en en nieuw strijkijzer kopen aan 7€.Die wijven(want ik kan het niet anders noemen) duwde mij weg en bleven mij met hun strontkarretjes weg duwen,het was 10 na 9 als ze al die strijkijzers voor mijne neus weg hadden gekaapt
Er zijn grenzen en een beetje regels als mensen onder elkaar zou dan toch mogen hé,spreken over integreren hé |
Citaat:
De Lidl is al tientallen keren aangeklaagd voor 'misleidende' reclame..het aanbieden van veel te weinig promotieartikels.. |
Citaat:
Heeft niets met Lidl te maken |
Citaat:
De Lidl mist het fatsoen om promoartikelen in voldoende mate beschikbaar te stellen, dan moet er niet geduwd noch getrekt worden om 10 minuten na de opening uitverkocht te zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar nogmaals: geen Marokkaan te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil de rest nog zien die mij wegduwt. Same for backfire. |
Citaat:
dat bedoel ik dus,wanneer gaan ze eens rekening houden met de vreemdelingen(de Vlamingen dus) |
Citaat:
Allemaal normaal daar. En voor de redders, ja er zijn er hier (Vlaamse) die dat ook doen. Triestig. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be