![]() |
Neo-Fascisme: staatveiligheid mag voortaan uw PC scannen, ontvreemden, kluizen onderz
Citaat:
Citaat:
|
Als je niets te verbergen hebt ga je daarvan toch niet wakker liggen zeker?
|
zolang ze die extreemlinkse zotten zoals antifa en moslimorganisaties ook controleren mogen ze gerust doen... maar er zal wel weer zo'n bureaucratie bijhoren dat het maanden duurt tegen ze ergens geraken + bewijs zal dan wel tegen recht op privacy zijn ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wakker worden jongen. Het zijn zij die het meeste controleren die het meeste te verbergen hebben. Snap je dat dan niet? Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je de verhalen of films van de DDR en het communisme kent, dan ruikt dit er hard naar. Een totale controle staat, waar iedere stap in de gaten wordt gehouden. Iedereen heeft iets te verbergen, als het er op aan komt, wat zij opleggen ! Vergeet dat niet ! Nog niet gemerkt dat de politiek alles aan het verloederen is, maar ondertussen gretig aan het graaien is !? De simpele werkmensen die worden meer en meer uitgebuit, totale controle hierop. Geen vrijheden meer binnenkort, enkel nog plichten. Dus je hebt VEEEEEL te verbergen ! En dan probeert men dit nog goed te praten en die ideologie in te voeren door mensen die dit als een papegaai napraten. Wirh habben es nicht gewusst !!! |
Citaat:
Als je vindt dat je veel te verbergen hebt moet je hier in dit land niet meer blijven. Dat weet je toch al lang, ja toch? |
HM... Zouden ze die instrumenten ook inzetten tegen de zwarte economie ? (Die vormt in zekere zin toch ook een bedreiging voor Vadertje Staat ?)
|
Citaat:
Bovendien: iedereen heeft iets te verbergen. |
Welkom in Sovjet-België.
|
De titel is dat ze 'voortaan' mijn pc enz. mogen checken.
Dat is mis. Van mij hebben ze mijn pc enz. altijd al mogen checken. Mochten ze zelfs ooit een 'verkeerd' gedacht gehad hebben van mij, dan zou ik zelfs graag gehad hebben dat ze dit zo vlug als mogelijk kwamen checken, zodat het met de grootste overtuiging rechtgezet kon worden. Ik besef wel dat pakweg 30 jaar geleden, je als flamingant en ambtenaar, je enige promotie dan wel kon vergeten. Maar met de Vlaamse onafhankelijkheid in het verschiet, speelt dat nu niet meer mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik hoop dat ze kunnen lachen met sommige pps'en die vrienden me soms opsturen |
Citaat:
Dien ene verdient dus noch vrijheid noch veiligheid, maar geniet tenminste van een mix van beide; de andere is dood. |
Ze doen maar, heb niks te verbergen. En dingen die ik niet wil dat iemand ziet (vb wanneer laptop wordt gestolen) zitten toch in een versleutelde container.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be