![]() |
geintergreerde moslim
peace,
wanneer is volgens u een moslim geintegreerd? |
Citaat:
|
Nooit.
|
Als hij stopt met religie en politiek in 1 te zien.
Als hij stopt met eisen te stellen tegenover de meerderheid in, in naam van een boek en een pedofiele gek. Als hij stopt met het dragen van bourka's en andere illegale klerendracht. Als hij zich aan onze wetten houdt. Als hij onze taal spreekt. Als hij onze cultuur accepteert en geen uitzonderingen eist. Als hij zijn eigen cultuur en gewoontes niet opdringt aan anderen. Als hij zijn steentje bijdraagt in deze maatschappij. Als hij niet probeert deze maatschappij te destabiliseren. Als hij stopt met bij het geringste auto's in de fik te steken of direct wat familieleden op te trommelen om een persoon in elkaar te kunnen slaan of een grote mond op te zetten. Dit moet je zien als 1 groot geheel... |
Als hij/zij maatschappelijk 'onherkenbaar' zijn..
|
De vraag kan niet berusten op religie, want ook een Vlaming kan zich tot de islam bekeren.
|
Citaat:
|
Een moslim die zich aanpast??? Dat kan niet want dan is het een afvallige. dan verdient hij de dood volgens hun eigen koranboekske.
|
Citaat:
Maar dat brengt ons bij de discussie wat "integreren" is... En in "wat" dat gebeurt. Zulke discussie is niet gemakkelijk voerbaar (cf. Frankrijk). |
Citaat:
|
Citaat:
Zo simpel is dat voor mij. Ik hou er ook niet dat een religie aan me opgedrongen wordt. Geen enkele. Ik wil dus ook niet geconfronteerd worden met boze moslims omdat ik tijdens de ramadan wél eet als het licht is. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen Boerka,eermoorden,rituele slachtingen,onderdrukking van vrouwen,rondhanggedrag van jonger op onze straten,stelen en bedriegen,ect Kortom van mij mag gerust de Moslim zoals de grote meerderheid zijn,aangepast in onze samenleving |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een geintergreerde moslim heeft er geen probleem mee als zijn dochter gaat trouwen met een niet-Moslim.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bent u echt zo wereldvreemd dat u nog altijd denkt dat Belgische autochtonen de grootste racisten ter wereld zijn? Misschien eens dringend tijd om buiten te komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be