![]() |
Sex drank en drugs
Niet perse in die volgorde maar zijn er ook mensen hier die SPORTEN?
Geen sport kijken maar echt aan hun conditie/spieren werken. Zelf sport ik minstens 3X per week. zwemmen fietsen(MTB) en fitness (thuis bank staan) |
Ik hef diverse malen per avond het glas naar mijn mond.
Geweldige oefening voor de schouderspieren. |
Citaat:
deze sport klink mij ook erg bekent in de oren ,ben wel zonder bier gevallen :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Valt dat zo op :lol: Maar ik hat hier van nen forummer nen brave jongen nog een paar pintjes te goed,ik hoop dat ze ondertussen niet over datum zijn :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
hahahaha stille wenken kunnen zo hun effect soms wel hebben hé :lol: |
Citaat:
Alé vort, van mijn thread. Dit gaat over de sportende forummer(s) |
Citaat:
Als ge mét bier valt, daarentegen, ligt alles de grond op en moet ge 't van de grond beginnen likken. Dat heeft natuurlijk ook zijn charme. |
Citaat:
|
Nee;maar al een gekheid op een stokje,ik wandel elke dag minstens 40.000 stappen,das ongeveer 22 km
Wie doet hier eigenlijk beter op dit forum? Ps ik heb zo een stappenteller waar ik dat dagelijks mee meet |
Hardlopen! Twee á drie keer per week 12km. Ook nog wat voetbal maar da's puur voor de lol, derde helft is belangrijker ;)
|
Citaat:
Dat weegt wat hoor. |
Verder loop ik graag door onze wouden en heidevelden, liefst met hond en camera.
![]() ![]() |
Beeld op mij schermpje slaagt nu dubbel,uwe lay-out ff aanpassen aub
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, het is beweging. Hoe lang doe je er over? Met sport bedoel ik een activiteit waar je je hartslag naar 70/80% jaagt (en dat geen sex is :-P) |
Citaat:
En ik wandel over die 22 km ongeveer 3 uur |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be