![]() |
Ik geloof wel in God,niet in een Kerk,Moskee,Synagogen
Ik geloof wel in God,maar niet in de sprookjes die mensen er rond gingen breien,al de geloven die wij kennen heden ten dagen zijn uitvindsels van mensen,ze zijn dan meestal nog een kopij van elkaar(zie bv Jezus die zowel bij Christen als Moslims in hun geloof voorkomen)
Het oude en nieuwe testament zijn dan weer afschrijfsel van elkaar En ik kan hier nog wel tal van voorbeelden geven |
Citaat:
Hoe kan je in "gods"naam mensen ontwikkelen. Ze willen gewoon niet. |
Citaat:
heel juist van u,en dan" God "zo verkrachten eigenlijk hé,mensen die al die leugens vertellen Vele oorlogen zijn uitgebroken,bevochten door geloven van mensen |
Citaat:
|
Weer zo'n oppervlakkig topic. :-)
Er moeten geen 20 topics geopend worden voor weer dezelfde zanikerij... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar in elk nieuw topic dat geopend werd heb ik al dezelfde zanikerij gelezen. |
Citaat:
Wie kan er nu in een god geloven en daarna nog aux serieux genomen worden :) edit: de taalfouten verwijderd. Verdomme, de estlandsse alcohol krijg me klein. |
Citaat:
Estlandse alcohol? 8O Elaborate please |
Citaat:
|
Citaat:
Wie is God dan voor jou als Hij zich blijkbaar niet geopenbaard heeft? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
a - er blijft dan van God niets anders over dan een leeg woord. b - je hebt een totaal andere godsdienst, waarvan nog bewezen moet worden dat het niet ook jouw verzinsel is. c - je gelooft in mijn microwezentjes. |
Citaat:
Want Niets is geen God. Een echte God moet zich in zijn schepping openbaren. En daardoor voor de mens enigszins kenbaar zijn. Anders is het begrip: God volkomen zinloos en slechts een inhoudloos woord. Wat het echter niet is. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be