![]() |
This just in...
Op verscheidene gemeenten liep de officiële vraag al binnen om zich op te maken voor nieuwe verkiezingen in oktober.
Mvg, J. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Best mogelijk natuurlijk want er is geen oplossing voor de huidige crisis.
Alleen is't maar de vraag of dit iets gaat veranderen. |
Citaat:
Een Vlaams front, met Vlaamsgezinde partijen die tegen de 50% halen, en aan de andere kant de bange blanke Franstaligen die weliswaar verspreid over meerdere partijen toch allemaal de wens hebben dat er zo min mogelijk verandert. Als beide kampen dan de belangen van hun achterban zo goed mogelijk proberen te verdedigen, kom je tot een nieuwe patstelling. En dan zou de conclusie wel eens kunnen zijn dat het nepland België niet meer bestuurbaar is, en de onderhandelingen over de boedelscheiding beginnen... |
Citaat:
|
Dat zou dan de 5de afzonderlijke verkiezing zijn op vier jaar tijds. Voorwaar een democratisch systeem waarvoor de Zwitsers ons nog gaan benijden:-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kalm dudes. Ik kan niet permanent op het net aanwezig zijn hee zeg. Soms moet ik slapen. :roll:
Bron; de respectievelijke echtgenotes van twee directe collegas. Eentje werkt in het gemeentehuis van Deurne, de ander idem in Ninove. Ik heb géén reden om aan hun woorden te twijfelen. Mvg, J. |
Allez, hop !
Eén keer ongrondwettige verkiezingen is niet genoeg !! |
Citaat:
Vriend, jouw bericht is onmogelijk waar. Staan je collega's achter de hoek van je kantoor te gniffelen dat ze je weer liggen hebben ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou natuurlijk wel kunnen dat in een aantal schepencolleges de politieke toestand pessimistisch wordt ingeschat, en dat die gemeenten zich alvast op mogelijke nieuwe verkiezingen voorbereiden.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En nu dit artikel :lol: |
Citaat:
En neen... het zijn geen poetsvrouwen. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be