![]() |
Reageer tegen de rascismeklacht die de BUB tegen de N-va heeft ingediend.
Mail naar [email protected] en uit uw ongenoegen. Ik roep hier zowel de N-VA mensen als de CD&V mensen op. CD&V, steun uw kartelpartner. Ik roep hier de vlaams blokkers op die ook al ten onrechte veroordeeld werden. Ik roep ook alle anderen op die voor vrije meningsuiting en democratie zijn. Mail ze gewoon. Laat ze zien dat er nog democratische mensen zijn. |
Bwah. Laat ik dat maar gewoon overlaten aan het gerecht. Daar dient het tenslotte voor.
|
Ik vind het meer dan schandalig dat de N-VA zoiets onder de neus krijgt geschoven. Het is nog maar eens een bewijs hoe de vrienden van belgië samen proberen te klitten en het Vlaams Nationalisme in de kiem proberen te smoren. Op zo'n laaghartige manier als deze willen zij die Vlaanderen meer dan een beetje ongenegen zijn de mond snoeren. Door achter de schermen iets te regelen en het tweede schijnproces op rij op het getouw te zetten, probeert men het Vlaamse Volk ervan te overtuigen dat zijn redders extremisten zijn.
Ik kan daar maar 1 ding op zeggen: Jullie jagen ons enkel nog meer in de armen van hen die ons wel genegen zijn. |
Geef ze nu aub niet de indruk dat ze belangrijk zijn door ze aan flarden te mailen.
|
Citaat:
Ps: het is niet rascisme maar racisme |
Citaat:
|
|
*KNIP*
Geachte, Gelieve geen oproepen tot geweld op basis van afkomst te lanceren. Dank bij voorbaat. Peter Johan |
Citaat:
|
Citaat:
zaadworst.. 8O |
Ik vind het aanstootgevend om mijn odnertitel als vreemdeling te lezen en daarom wil ik graag weten wat jullie hiermee bedoelen. Slaat het misschien op het feit dat ik tegenwoordig een vreemdeling in mijn eigen land ben omdat het straatbeeld zwart ziet van ´geintergreedren´.
|
Citaat:
OMFG WTF!!!! |
Citaat:
Trouwens, misschien moet je nu nog met LSP geen rekening houden, de rekening wordt in de toekomst gepresenteerd... |
Citaat:
Ik vind uw nickname eerder aanstootgevend dan uw ondertitel, maar dat zal wel aan mij liggen? ;) :twisted: En nu: spuit uw gal maar! :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
@Zaadworst:
We wachten al vol spanning tot u een avatar uitkiest. ;) |
Citaat:
Morgen ga ik hem onthullen, wees erbij! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be