Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Reageer tegen de rascismeklacht. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14325)

Ive De Beckker 21 mei 2004 19:07

Reageer tegen de rascismeklacht die de BUB tegen de N-va heeft ingediend.

Mail naar [email protected]
en uit uw ongenoegen.

Ik roep hier zowel de N-VA mensen als de CD&V mensen op.
CD&V, steun uw kartelpartner.

Ik roep hier de vlaams blokkers op die ook al ten onrechte veroordeeld werden.

Ik roep ook alle anderen op die voor vrije meningsuiting en democratie zijn.

Mail ze gewoon.
Laat ze zien dat er nog democratische mensen zijn.

Kotsmos 21 mei 2004 19:10

Bwah. Laat ik dat maar gewoon overlaten aan het gerecht. Daar dient het tenslotte voor.

Jonge Vlaming 21 mei 2004 19:16

Ik vind het meer dan schandalig dat de N-VA zoiets onder de neus krijgt geschoven. Het is nog maar eens een bewijs hoe de vrienden van belgië samen proberen te klitten en het Vlaams Nationalisme in de kiem proberen te smoren. Op zo'n laaghartige manier als deze willen zij die Vlaanderen meer dan een beetje ongenegen zijn de mond snoeren. Door achter de schermen iets te regelen en het tweede schijnproces op rij op het getouw te zetten, probeert men het Vlaamse Volk ervan te overtuigen dat zijn redders extremisten zijn.

Ik kan daar maar 1 ding op zeggen: Jullie jagen ons enkel nog meer in de armen van hen die ons wel genegen zijn.

Distel 21 mei 2004 19:17

Geef ze nu aub niet de indruk dat ze belangrijk zijn door ze aan flarden te mailen.

thePiano 21 mei 2004 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fifke

en uit uw ongenoegen.

Mail ze gewoon.

Een klacht is nog geen veroordeling. Dat beslist de onderzoeksrechter. Ik heb trouwens ook een klacht aan mijn been maar dan vanuit het Vlaams Blok. Wil je daar ook tegen reageren nu je toch bezig bent? :roll:

Ps: het is niet rascisme maar racisme

imponderabilia 21 mei 2004 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Geef ze nu aub niet de indruk dat ze belangrijk zijn door ze aan flarden te mailen.

Inerdaad, B.U.B./LSP/MDP/PVDA moeten we daar eigenlijk wel rekening mee houden?

PAJOT 21 mei 2004 19:21

Volg de BUB-strategie! : :P

http://www.iemail.nl/index.cgi

Zaadworst 21 mei 2004 19:23

*KNIP*

Geachte,

Gelieve geen oproepen tot geweld op basis van afkomst te lanceren.

Dank bij voorbaat.
Peter Johan

rookie 21 mei 2004 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fifke

en uit uw ongenoegen.

Mail ze gewoon.

eerst de mogelijkheid mee helpen creeëren en als men dan zelf aangepakt wordt....... paniek

The Paulus Experience 21 mei 2004 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zaadworst
Inderdaad! Ik vind het belachelijk dat die joden dat allemaal doen. Dit kan echt niet door de bochel. Het is weerzinwekkend wat die ´mensen´ allemaal doen tegen ons, wij zijn onschuldig enzo! Dit kan ik niet aanzien dan wel accpeteren ik ga actie ondernemen. Ik ben thuis de douche aan het verbouwen, misschien dat meer mensen op deze particuliere manier wat kunnen doen aan dit intergratieprobleem.

PS. Als mensen willen weten hoe ze hun douche moeten verbouwen zonder met de logische consequenties van buitensporig gebruik vast komen te zitten moet men mij een prive post opsturen en ik stuur een brochure. Tip. Koop alvast veel zout en chloor bij de plaatselijke kruidenier, dit kan later heel handig blijken te zijn.

8O

zaadworst.. 8O

Zaadworst 21 mei 2004 19:26

Ik vind het aanstootgevend om mijn odnertitel als vreemdeling te lezen en daarom wil ik graag weten wat jullie hiermee bedoelen. Slaat het misschien op het feit dat ik tegenwoordig een vreemdeling in mijn eigen land ben omdat het straatbeeld zwart ziet van ´geintergreedren´.

Zaadworst 21 mei 2004 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Citaat:

Inderdaad! Ik vind het belachelijk dat die joden dat allemaal doen. Dit kan echt niet door de bochel. Het is weerzinwekkend wat die ´mensen´ allemaal doen tegen ons, wij zijn onschuldig enzo! Dit kan ik niet aanzien dan wel accpeteren ik ga actie ondernemen. Ik ben thuis de douche aan het verbouwen, misschien dat meer mensen op deze particuliere manier wat kunnen doen aan dit intergratieprobleem.

PS. Als mensen willen weten hoe ze hun douche moeten verbouwen zonder met de logische consequenties van buitensporig gebruik vast komen te zitten moet men mij een prive post opsturen en ik stuur een brochure. Tip. Koop alvast veel zout en chloor bij de plaatselijke kruidenier, dit kan later heel handig blijken te zijn.

8O

zaadworst.. 8O

OMFG WTF!!!!

Jonas Elossov 21 mei 2004 19:27

Citaat:

Inerdaad, B.U.B./LSP/MDP/PVDA moeten we daar eigenlijk wel rekening mee houden?
Wij hebben tenminste wel al 13000 kiezers een handtekening achter onze naam laten zetten dit jaar... samen zou dat dus op zo'n 50000 kiezers uitkomen, das toch al redelijk wat, niet...

Trouwens, misschien moet je nu nog met LSP geen rekening houden, de rekening wordt in de toekomst gepresenteerd...

Griffin 21 mei 2004 19:28

Citaat:

Ik vind het aanstootgevend om mijn odnertitel als vreemdeling te lezen en daarom wil ik graag weten wat jullie hiermee bedoelen. Slaat het misschien op het feit dat ik tegenwoordig een vreemdeling in mijn eigen land ben omdat het straatbeeld zwart ziet van ´geintergreedren´.

Met een naam als Zaadworst kunde moeilijk anders dan zwart zien eh :P

Ik vind uw nickname eerder aanstootgevend dan uw ondertitel, maar dat zal wel aan mij liggen? ;) :twisted:

En nu: spuit uw gal maar! :P

Zaadworst 21 mei 2004 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Met een naam als Zaadworst kunde moeilijk anders dan zwart zien eh :P

Ik vind uw nickname eerder aanstootgevend dan uw ondertitel, maar dat zal wel aan mij liggen? ;) :twisted:

En nu: spuit uw gal maar! :P

Ik spuit wel meer!!

doornroosje 21 mei 2004 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Citaat:

8O

zaadworst.. 8O

zenne worst braad niet :roll:

Distel 21 mei 2004 19:33

@Zaadworst:

We wachten al vol spanning tot u een avatar uitkiest. ;)

Zaadworst 21 mei 2004 19:36

Citaat:

@Zaadworst:

Morgen ga ik hem onthullen, wees erbij!

The Paulus Experience 21 mei 2004 19:38

Citaat:

Citaat:

@Zaadworst:

zorg voor een nieuwe topic! :P

doornroosje 21 mei 2004 19:39

Citaat:

Citaat:

@Zaadworst:

Zaadworst onthullen??????

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be