![]() |
Welk biertje drinkt u vandaag?
op het mislukken van:
de preformatie in België? de formatie in Nederland? |
Ik had dus een Duvel staan voor het mislukken van de preformatie in België, maar vanwege het helaas mislukken van de formatie in Nederland laat ik hem staan en neem een Grolsch Weizen.
|
Citaat:
En ik rook er vandaag eentje minder om Klink te eren. |
Er zijn toch wel belangrijkere zaken om op te drinken, hoor!
http://www.weekenddelabiere.be/nl/pages/home.htm :cheer: :drinking: |
Citaat:
|
Een lekkere Waalse Orval!
*proost* |
Citaat:
Vooral de bierkaart spreekt tot de verbeelding. 8O Eéntje van elk zit er spijtig genoeg niet in, maar als inspiratiebron voor de liefhebber kan het wel tellen. |
Een Chimayke. :)
|
Een Maleurken.
|
een duvelke natuurlijk....enfin,al méér dan ééntje momenteel...
Kermis in de hel dus..... |
Citaat:
Vanavond werd ten huize Virmiljoen een Barolo gedecanteerd en werd er get(r)oost op Elio Di Rupo, een heer zonder weerga. Jammer dat het niet zijn mocht. |
correctie: de Vlamingen hebben niet geplooid. Al sinds 2007 niet, en daarom is er nu een crisis.
|
Een Jupiler en een Stella. Eentje op de toekomst van Wallonië en eentje op de toekomst van Vlaanderen.
|
Citaat:
De overwinning ligt hem in het feit dat de belangrijkste Vlaamse partijen niet geplooid zijn voor deadlines en dreigementen met B-plannen. Voor de PS begint nu alles opnieuw, als ik De Wever gisteren bezighoorde, betrof het slechts een intermezzo en wordt er binnenkort onverminderd voortgedaan. We zullen wel zien wie gelijk heeft, zeker... |
Mijn dokter schrijft licht werk en zwaar bier voor.
|
Tripel van Westmalle .
Trappist brouwen is zowat het enige waar de tsjeven verstand van hebben . |
Jupiler... khem nog geen betere pils gevonden...
Combineert da met een goeie scheut rode wijn en we zijn in lalaland he. Fuck society! |
Nog ff voor ik weer ga werken
Karlsquelle 8.2 voor nu hé |
Citaat:
Beter toch niet doen hoor ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be