![]() |
De Zillion, wie is er nog geweest?
Ik tot mijn spijt alvast niet. Kennissen van mij die er geweest zijn meldden me dat het er echt wel speciaal was, met heel bijzondere zalen en ruimtes, en dito volk.
Iemand hier op het forum die nog in deze legendarische discotheek geweest is? By the way: hoe zou het nog zijn met Frank Verstraeten trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben er zelf 1 keer geweest en was er na 5 minuten terug buiten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In hun blootje zagen ze er echter niet anders uit dan elke andere meid. De meeste waren er enkel op zoek naar een rijke vent om zich te kunnen laten onderhouden door hem, in ruil voor sex. |
Citaat:
|
Nooit geweest maar wel regelmatig in de Carat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, was wel speciaal. Verschillende zalen, uniek ingericht. Tafels met drank op die begonnen te beven van de bassen.
Doch, niet echt men keet geweest, maar ge moest er wel eens geweest zijn. Anders ben je een loser en ken je er niks van. |
Citaat:
|
Citaat:
Uuuuuuuuren heb'k mij daar geamuseerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Was voor mij wel eens iets anders dan de gebruikelijke booze'n blues ... Boem-boemmuziek , veel licht en toestanden ... Eigenlijk was da een vrij groot spel ook . 's was altijd verbazend dat ze me binnenlieten ook , op die discotheel op de leien moch ik er ni in :D 't Was ne lifesaver ook , op de vraag "we gaan straks toch is dansen hé" kon ik zonder schroom laten weten da'k den eersten trage met haar zou dansen ...8-) En da podium ... Toffe gimmick , maar toen wist er geen kat dat er genoeg vuurwerk onder stak om den boel (op een mooie manier) de lucht in te blazen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be