![]() |
Hormonen in drinkwater
Beste mensen,
Jullie kennen allemaal de beweringen dat het gebruik van anticonceptiepillen vrouwelijke hormonen in eten en drinkwater doet terechtkomen. Een van de gevolgen ervan volgens sommige mensen is dat mannen minder mannelijk worden. Nu. Los van het feit of dit waar is of niet. Zou het een goed idee zijn om een natie- of planeetwijde mannelijkheidsafbouw te triggeren? |
De gynaecologe van hiertegenover vindt van wél.
|
Ik denk dat het leven een stuk saaier zou worden als alle mannen vervrouwelijken. Voor mij hoeft dat niet !
|
Citaat:
![]() |
Denk eraan dat afbouw van mannenhormonen in de mannenpopulatie verkrachtingen tegengaat.
|
Wat is het alternatief, ongebreidelde voortplanting van de mensheid?
Want alleen vertrouwen op een condoom, wat in vergelijking met de hormonale voorbehoedsmiddelen een gecompliceerde bedoening is, is vragen voor een geboortegolf bij de nu afnemende autochtone west-europeanen. Verplichtte sterlisatie misschien. Iedere vrouw die 2 kinderen heeft gehad even een hysterectomie laten ondergaan? Iedere man die aantoonbaar 2 kinderen heeft verwekt een vasectomie. Of gaan we nog verder, op voorhand bepalen wie wel en niet mag voortplanten, er een quota op plakken, en ingrijpen vooraleer er ongewenst nageslacht kan verwekt worden. |
Citaat:
Sterilisatie bij de vrouw houdt geen hysterectomie in, gewoon een ringetje over de eileiders. Alles (menstruatie voornamelijk) blijft normaal, enkel kunnen de eitjes niet meer bevrucht worden. Ik ben er voorstander van. |
Citaat:
In West Europa zou men juist wél wat meer kinderen mogen maken, om de vergrijzing tegen te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
up
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.chinahush.com/2009/10/21/...tion-in-china/ |
Citaat:
En preventief een miljard 1/2 Chinezen , en evenveel Indiërs, opruimen, want die staan te popelen om evenveel als wij te verbruiken... |
Indiërs, Chinezen, Japanners zijn grote vervuilers, net als Westerlingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoek uw bed op want je begint weer spoken te zien waardoor ge sneller geneigd zijt om uit uw nek te kletsen (voor de verandering). |
Citaat:
NB: Iedereen die hier woont beschouw ik als Westerling en dat bedoelde je uiteraard ook, gezien je consumeert als ons ;) (wat den dinges een beetje 'opzettelijk' fout las). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be