![]() |
Wallonië moet nadenken over toekomst zonder Vlaanderen
Citaat:
Volgens mij is dit meer een strategie om de gematigde kiezers die op N-VA stemmen bang te maken, dat N-VA toch stiekem de onmiddellijke onafhankelijkheid nastreeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een autonomer Wallonië binnen België is een probleem, een volledig onafhankelijk Wallonië niet. Belastingen innen en beleid voeren binnen België is te verregaand, volledige onafhankelijk van Wallonië niet. Verantwoordelijkheid dragen voor hun beleid naar hun kiezers toe binnen België willen ze niet, een onafhankelijk Wallonië wel.
Zouden ze dan al een deal met een andere geldkoe hebben? Zou Sarkozy gezwicht zijn voor het voorstel om de Romazigeuners in Wallonië op te vangen in ruil voor financiële steun? |
Citaat:
wil de ps eigen verantwoordelijkheid dan is de nva haar beste partner en hebben ze hooguit een weekje nodig om alles te onderhandelen |
Het feit dat ze dit zeggen bewijst voor mij dat ze de nieuwe N-VA kiezers ervan bewust willen maken dat ze moeten kiezen :
Vlaanderen moet ondergeschikt blijven aan België of België bestaat niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien hebben ze een diepere analyse gemaakt van de gevoelens van hun kiezers, maar welke de reden ook is, ik vrees dat ze blufpoker spelen met een behoorlijk slechte hand. Behalve indien Sarko inderdaad de ace up the sleeve blijkt te zijn. Wie weet? |
Citaat:
hou mij tegen of ik bega een ongeluk niemand reageert hou me tegen of ik bega een ongeluk niemand reageert enz... :-D Zielig.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be