![]() |
Politieke kleur van kranten
Ik weet dat de meeste kranten daar zijn van afgestapt, maar wat denken jullie? Ik heb een abonnement van De Tijd en ik merk toch dat de krant nog al de neiging heeft standpunten in te nemen die vooral neigen naar N-VA en VLD.
|
Ik lees geen kranten. Voor een portie desinformatie kijk ik wel naar het journaal, dat is goedkoper.
|
Kranten hebben geen kleur meer. Journalisten en commentatoren soms wel. Maar een groot deel ook niet meer en die gaan gewoon met de stroom mee. Die sturen evenzeer de publieke opinie als dat ze er zelf door gestuurd worden.
|
Citaat:
Dude, serieus? Lees één keer de Morgen en je weet wat voor een gazet dat is. |
Citaat:
|
De Morgen Vlaams-Nationalistisch?
:rofl: en ik ben sinterklaas :rofl: |
Citaat:
maar als ge toch Sinterklaas bent, ik wil een nieuwe SUV :-P |
Ze draaien nochtans niet mee met de 'Vlaams-nationalistische' wind. Integendeel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat we zijn woorden dan ook nog als de grote waarheid moeten beschouwen, gaat er flink stuk over. Volgens de redactie van ons aller VRT heeft laatstgenoemde de wijsheid in pacht. Komaan...of zie je in Desmet een VB'er ? |
En waaruit blijkt precies dat de morgen links is?
|
Citaat:
Humo is waarschijnlijk ook het clubblad van extreem rechts. Indien u niet 'weet' dat De Morgen links is, leest u die krant niet. Ik lees hem af en toe, als ik hem gratis in handen krijg. |
Vertel me dan eens concreet wat er links is aan de morgen.
Of is alles wat niet extreem rechts is voor u meteen links? |
Citaat:
|
Veel Vlaams-nationalistische propaganda is er ook nog niet verschenen eh.
|
In Nederland worden alle linkse/politiekcorrecte kranten 'kwaliteitskranten' genoemd. Zij overheersen de krantenmarkt. Alleen de Telegraaf is rechts, maar die wordt door de rest neergezet als 'populistisch'. Bestaat er in België ook een dergelijke scheiding der geesten?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be