![]() |
Is dat hier nu echt de omgedraaide wereld?
Juist gelezen op teletekst ,gevangenen dienen steeds klacht in om cipiers te pesten , deze kunnen dan vervolgd worden en een tuchtstraf krijgen !! Dit is dan ook 1 van de redenen dat onze cipiers staken ...... :lol: :lol: hahahahahah welkom in absurdistan :oops: , ik vraag me af hoe ze in het buiteland met ons moeten lachen seg ........ :roll: |
Ze permiteren hun nog veel de criminelen van vandaag :!: Ze zitten al 'opgesloten' in hun luxe hotel nu gaan ze nog een beetje van hun tram gaan maken.
Het wordt misschien tijd dat ons cipiers eens een opleiding gaan volgen in de VS. :wink: |
Als een aantal keren blijkt dat de klachten ongegrond zijn zullen de gevangenen ook wel krediet verliezen.
|
Citaat:
maar ja dat heeft geen nut he,de cipiers hebben de sleutels. allee al die sleutels naar Aarlen. |
Citaat:
En zeggen dat gevangenen vroeger zo hoog in aanzien stonden! |
Het is nog steeds zo dat misdadigers van uitgebreide rechten kunnen genieten, terwijl slachtoffers vaak in de kou blijven staan. De paarse regeringen noch Dehaene II hebben daar sinds de Witte Mars ook maar iets aan veranderd!
|
't zal er niet op verbeteren nu er een paar blokkers bijgestoken worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs niet in oorlogstijd. Doodstraf is dat eigenlijk wel een straf? 'k heb mij de laatste tijd even verdiept in de technieken om doodstraffen uit te voeren. Vreselijk inhumaan. |
Citaat:
![]() Mijn voorstel: zwaardere straffen op duidelijk onterechte klachten. Met videobewaking zou dat geen probleem mogen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Op je foto zie je militairen in een vreemd land. Militairen zijn geen cipiers he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De directie zal dat natuurlijk wel zeggen slimmeke .....die staan eerder achter de gevangenen dan achter hun eigen personeel !! :twisted:
|
Citaat:
En ik heb nooit begrepen waarom drugdealers in dezelfde categorie vallen als moordenaars... Want in die redenering moet elke café-uitbater ook terechtgesteld worden. Uw radicale geintjes zitten inhoudelijk vol hiaten. En dat had ik ook niet anders verwacht... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be