![]() |
Zweepslagen vervangen steniging...
Citaat:
... en wanneer dergelijke gasten tot hier gesukkeld geraken, met hun godsdienst rond hun nek, dan moeten we ze in naam van "Mensenrechten" nog zoveel mogelijk hun zin geven ook? Man,man,man... wat een hypocrisie! |
Citaat:
Want ik kan me niet voorstellen dat je zoiets overleeft. Achterlijke barbaren :evil: |
Ik had op een of ander journaal vernomen dat de steniging vervangen werd door opknoping en dat die zweepslagen er bovenop komen wegens die foto in die krant.
Edit: http://brabosh.com/2010/08/04/iraans...haar-kinderen/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe lang is het nu eigenlijk al geleden dat dergelijke 'pedagogische methodes' bij ons nog werden toegepast ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang zijn we nog niet weg uit Kongo... |
Citaat:
Dit lijkt me nu toch wat anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat was haar misdaad weer ? Ze had haar reeds dode echtegenoot bedrogen of zo iets ? En daarna hebben ze gezegd dat ze medeplichtig was aan zijn moord...Zonder enige bewijzen, juist om de strenge straf, de steniging, te rechtvaardigen in de ogen van de internationale media. En nu weer 99 zweepslagen omdat ze zogezegd een foto van haar liet trekken zonder hoofddoek, een foto die ondertussen van een andere vrouw blijkt te zijn...En tenslotte haar ophangen...Als er nog iets van overschiet na al die zweepslagen... Vraagje : wat doen ze daar met échte misdadigers ? Maken ze daar mischien rechters en ayatollah's van ? Want d�*t zou veel verklaren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zelfs 99 zweepslagen voor iets volledig banaal, dat miljoenen vrouwen hier geregeld doen : een foto pakken zonder hoofddoek op ! |
Citaat:
Daar heeft onze 'modernere' visie niets mee te maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be