![]() |
Gisteren Goedele in Afghanistan met de Belgische militairen die daar gevestigd zijn.
Goedele is ambassadrice voor de vrouwelijke bevolking aldaar, mij stoorde het, dat goedele daar in dat land niet haar eigen kon zijn ze was verkleed met zo'n stinkende doek rond haar hoofd. De onderdrukte bevolking daar zou het gewild hebben, het geld dat goedele bracht was alleen niet voldoende ! :cry: |
Zoiets heet "aanpassen" waarschijnlijk!
Goedele had zelfs geen verplichte (betaalde) inburgeringscursus nodig zo te zien? |
Citaat:
|
zozo, ik dacht dat aanpassen aan het land waarin je je bevindt, een EIS was die in onze contreien vaak gesteld werd.
Maar nee, je moet vooral je eigenheid bewaren de inwijkelingen hier(met zo'n "stinkende doek" zoals u zo lyrisch placht te zeggen) in vlaanderen moeten dus vooral hun eigenheid bewaren :wink: |
Citaat:
Aan uw eigen ken je een ander! ik draag geen hoofddoek :lol: Stink maar voort... :roll: |
[quote]
Citaat:
Volledig akkoord, maar bij ons ook dan... dus hoofddoeken en sluiers uit . heeft niets met de godsdienst te maken. :P |
[quote="CONTRA"]
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Wanneer zijn het daar trouwens eens verkiezingen? |
't Is toch wel gek hé. Als buitenlanders naar hier komen wordt er geëist dat ze zich aanpassen, maar als Belgen naar het buitenland gaan verwachten ze dan weer dat de plaatselijke bevolking zich aan hùn aanpast.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goedele gaat financien BRENGEN, niet HALEN! Uit respect voor de lokale gewoontes(verplichtingen?) draagt ze een sjaal! Sommige mensen willen hier dingen komen HALEN Uit disrespect voor onze lokale gewoontes, wensen ze hun sjaal hier op te dringen. Me dunkt is er nog steeds een groot verschil. |
Citaat:
Hahahaha, sukkel ik hou momenteel 8 mensen in leven één vrouw twee kinderen en vijf chauffeurs Ik hoop dat je het beter doet ????? TomB. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be