![]() |
Betoging voor de Eenheid en de Solidariteit
Waar blijft die eigenlijk?
Het is zo stil tegenwoordig? |
Er is misschien geen eenheid en misschien ontbreekt het aan solidariteit ? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez vooruit, we leren weer iets nieuws bij.
Voorwaarden om onafhankelijk te worden: -Vechten -Betogen Sjongejonge... |
Citaat:
|
Betoging voor Vlaamse onafhankelijkheid op dit moment zou wel eens het omgekeerde effect hebben. Aangezien N-VA niet aan de betoging zou meedoen (op dit moment) zou het voornamelijk door het VB zijn, iets waar een meerderheid van de Vlamingen niets van moet hebben. U kan dan wel zeggen dat het VB 10-12% heeft, maar ik vermoed dat indien men ook tegen een partij zou kunnen stemmen, het percentage gevoelig hoger zou zijn dan 10-12%. Een goed voorbeeld vind ik is de unitairistische houding van links in Vlaanderen. Het VB heeft de afkeer voor onafhankelijkheid gecreëerd bij links, en een betoging zou wel eens hetzelfde effect kunnen hebben op de modale vlaming.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan misschien ook gewoon zijn dat de Vlaamsgezinden begrijpen dat ze in de 21ste leven en dat ze het op een beschaafde manier proberen te regelen in plaats van onnodig bloed te vergieten. |
Citaat:
|
Citaat:
Elke dag tijdens het natellen van hun geld klagen dat het méér had kunnen zijn, maar toch eens flink masturberen bij het zicht van zoveel welvaart. En dan hun kwakje in het stemhok gaan droppen. Er is hier geen elite, alleen nouveaux riches en stropopjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zou er een betoging is? simpel meeste klagen en zagen veel maar komen hun zetel nu eenmaal niet graag uit. laten we eerlijk zijn welke betogingen lokken volk? de vakbondsbetogingen, boerbetogingen. het ontbreekt ook nog aan een groter front. waarom denk je dat belgië geen volksraadplegingen organiseert. men weet dat vlaanderen de buik vol heeft van immegratie, parasieten aan rsz, lage pensioenen. volgens mij moet er eerst iets ergs gebeuren vb pensioenen die niet meer kunnen uitbetaald worden, hogere belastingen op loon of spaarboek tegen dat de vlaming eens zal wakker schieten en dan zal het naar mijn mening wel erg heet worden in brussel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be