![]() |
Mogelijks bestaat hier al een topic over, het is ook geen nieuws meer, maar ik vind dat er te snel aan voorbij gegaan wordt:
Wat moet ik denken van de francofone affiches van het Vlaams Blok? Ik kan niet anders dan denken dat dit een zoveelste bewijs is van hun stemmenhonger, en hun leugenachtigheid. Ze willen op basis van een franstalig programma dat inhoudelijk verschilt van het Vlaamse (door de andere accenten die gelegd worden, meer aandacht voor vreemdelingenproblematiek, haast geen woord over anti-Waalse opstelling) de Franstalige kiezers verleiden. Nu is het nog wachten op affiches in het Arabisch of Turks die oproepen om te stemmen voor Vlaanderen, zodat de Walen niet langer profiteren van onze sociale zekerheid... |
ik heb zelf al gestemd :wink:
|
![]() ![]() :twisted: |
Citaat:
|
Wat een gezever zeg! :roll:
Die campagne is goed en zelfs nodig. De Vlaamse partijen zouden het beter allemaal doen, in plaats van in het Turks zoals de NiVeA! Franstalige Vlamingen in Brussel moeten voor Vlaanderen kiezen. het feit dat de Franstalige partijen er niet gerust in zijn, zegt genoeg. |
Bourgeois confronteerde Van hecke er gisteren nog mee, in Terzake 04.
|
Heeft er iemand trouwens een tastbaar bewijs (een foto dus) waarin frantalige of turkse N-VA-affiches staan afgebeeld?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het Vlaams Blok heeft de Vlaamse zaak gewoon weer eens verraden voor hun rechtsextremistische gedachtegoed. |
Citaat:
|
Zijn er buiten het Vlaams Blok nog Vlaamse partijen met franstalige affiches ?
|
de pvda komt in Brussel op met een gemengde Franstalige en Nederlandstalige lijst voor de Brusselse raad
maar daar zit tenminste nog een eerlijke visie achter Hangt het Blok die franstalige posters ook op in Halle-Vilvoorde? |
Citaat:
Tenzij Vlamingen zich beperken tot scheldpartijen tegenover andere Vlamingen. Het realistische programma van het Vlaams Blok is klaar en duidelijk: Brussel (19 gemeenten) tweetalige hoofdstad van een eentalig Vlaanderen. Dat houdt in dat we in Brussel in het Nederlands en in het Frans tot de Brusselaars praten. Wie heeft een beter voorstel, en wie doet er iets aan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen moet stemmen op wie die wilt, en taal is daar niet aan gelieerd. PUNT. |
Citaat:
|
Dat is een feit ja...
|
Citaat:
|
Inderdaad, TomB, dat heb ik ook al opgemerkt.
In een tweetalig gebied tweetalige affiches gebruiken is logischer, dan eentalig Franse affiches van een Vlaamse partij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be