![]() |
Koranverbranding afgelast
Citaat:
Wat is daar allemaal besproken? |
dus hebben die mensen die gedreigd hebben met aanslagen en terreur tegen deze verbranding gewonnen...
|
Citaat:
|
Het zou nu toch doorgaan...
Het islamitisch centrum komt er toch vlak bij de plaats van de aanslag, knap dat de Amerikanen zo rustig blijven onder de provocatie. |
Citaat:
|
|
Fantastisch. Moslims die protesteren tegen een koranverbranding door de Amerikaanse vlag te verbranden. Je moet het toch maar doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlakbij dus |
Citaat:
De eerste berichten die ik hierover hoorde een maand of zo geleden (of is het al langer?) waren nodeloos provocerend, de realiteit is iets genuanceerder. Nu ja, ze moeten het maar weten in de States wat ze ermee doen. |
Citaat:
|
Ge moet mekaar ni uitdagen. Koranverbranding is nergens voor nodig.
|
neen, maar 't kan wel eens fijn zijn, ik vind ze dan ook veel nuttiger als verwarmend vuur, dan als lectuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://ohmygov.com/blogs/general_new...tion-MAPS.aspx Maar zoals ik al zei, da's het probleem van de Amerikanen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Moesten de moslims nu eens rustig blijven en op serene wijze betogen. Die pastor heeft zijn punt al gemaakt : de wereld beeft voor het geweld en bloedvergieten dat van moslimkant sowiezo verwacht wordt. Geweld in de moslimwereld = normaal, business as usual. Dus plooien maar uit damage control en plooien maar voor de islamitische provocatie (moskee vlakbij ground zero). :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be