![]() |
Vervelende autochtonen, hoe pakken we die best aan?
Neem nu deze vuilbakrubriek. Met zulke mensen wil ik niet samenleven. Kunnen we die niet ergens droppen?
|
Neen, die kun je nergens droppen. Net als ge de allochtonen nergens kunt droppen (tot onze grote spijt). We zullen ermee moeten leren leven denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ff serieus, je wilt ze buiten pesten? Naar waar als ik mag vragen? Door klakken, zonnebrillen en mutsen te verbieden zijn we geen haar beter dan de mensen die kruisjes, het keppeltje en de hidjaab verbieden. Zo bezie ik het althans. |
Citaat:
|
Stuur ze langs bij een onbestrafbare:
![]() roger vangheluwe Die weet wel raad met jongens. Ook 'autochtone'. (Hij is blank, dus kan zelf niet de gevangenis in in Belgie) Je moet mensen namelijk hetzelfde behandelen. Idealiter. |
Citaat:
Ik mag mn vervelende broederallochtonen ook niet, maar ja, veel valt er niet aan te doen buiten u te distantiëren van dat soort tuig. Een betere wereld begint bij uzelf en wij zijn niet verantwoordelijk voor wat andere gekken doen.. |
Citaat:
Bedankt voor de lach, Leclerc. |
Citaat:
Oplossing op lange termijn: wapen + pepperspray, niet? Citaat:
|
Citaat:
Al is de thread op zich volledige nonsens natuurlijk. |
Citaat:
Die "gekken" zijn vaak slechts dan ook maar producten van de onverschilligheid en onverantwoord gedrag van de mens in het algemeen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be