Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De criminele Belg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143574)

Moor 11 september 2010 01:11

De criminele Belg

Beste mensen, plaats hier artikels van Criminele belgen

Xenophon 11 september 2010 14:57

Er wordt niets gepost, misschien hebben die Belgen geen tijd om crimineel te zijn. Weet je niet, die moeten gaan werken enzo...

Kodo Kodo 11 september 2010 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moor (Bericht 4976166)

Ga toch gewoon op de website van een bank kijken!

Rudy 11 september 2010 16:18

Citaat:

Waarom crimineel met hoofdletter, en Belg met kleine letter ?

Rudy 11 september 2010 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4976652)
Er wordt niets gepost, misschien hebben die Belgen geen tijd om crimineel te zijn. Weet je niet, die moeten gaan werken enzo...

... die kunnen hoogstens crimineel zat worden.

Nexer 11 september 2010 17:35

Laat mij raden: We posten artikels over Belgen die criminele feiten plegen omdat dat dan aantoont dat het niet enkel allochtonen zijn die criminele feiten plegen?

Ge loopt achter. 5 jaar geleden was dat misschien iets om duidelijkheid te scheppen, nu komt het gewoon over als een poging tot stigmatisatie.

Niemand is er vandaag de dag nog van overtuigd dat racisme iets is van Blanken tegen de rest van de wereld. Racisme bestaat in elke bevolkingsgroep, in alle richtingen, op alle niveaus. Net zoals in de criminaliteit hoeft niet meer aangetoond te worden, dat weet men al.

plakker 11 september 2010 18:26

Citaat:

Goh, ge zou serieus wat verhalen kunnen krijgen als je wil -->klik

nihao 11 september 2010 18:28

t' Zal niks worden met deze draad, Van Rossem ligt onder contract bij een uitgever...

manta 11 september 2010 18:48

Citaat:

Weer een draadje over het koningshuis ??? :roll:

Xenophon 11 september 2010 19:20

:rofl:

Mambo 11 september 2010 22:19

Gone in 60 seconds

suqar_7loe 11 september 2010 22:22

Wat is de bedoeling van deze draad? Aantonen dat er ook stoute, autochtonen bestaan? Hoeft niet Moor, elke mens met een tikkeltje gezond verstand weet dat die bestaan, net als er criminele allochtonen bestaan.

Maar goed, hier heb je 1: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Sekkaki.dhtml

den dinges 11 september 2010 22:35

Citaat:

Nieuwe belgen ?

den dinges 11 september 2010 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4977197)
Wat is de bedoeling van deze draad? Aantonen dat er ook stoute, autochtonen bestaan? Hoeft niet Moor, elke mens met een tikkeltje gezond verstand weet dat die bestaan, net als er criminele allochtonen bestaan.

Maar goed, hier heb je 1: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Sekkaki.dhtml

Dit is geen échte Belg, hé. Enkele een papieren Belg mischien, dat weet ik niet eens...De vraag van je vriend Moor(d ?)was namen van autochtone, blanke, typisch Belgische jongens , die zware misdaden begingen. Dutroux, Kim De Gelder, Hans de Sniper...Zo een gasten. Maar dat zijn er bitter weinig, hé ! Echte uitzonderingen...

suqar_7loe 11 september 2010 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4977220)
Dit is geen échte Belg, hé. Enkele een papieren Belg mischien, dat weet ik niet eens...De vraag van je vriend Moor(d ?)was namen van autochtone, blanke, typisch Belgische jongens , die zware misdaden begingen. Dutroux, Kim De Gelder, Hans de Sniper...Zo een gasten. Maar dat zijn er bitter weinig, hé ! Echte uitzonderingen...

Hij vroeg naar een Belgische crimineel. De rest is bijzaak.

Sekkaki = Belg (Mechelaar om precies te zijn) + crimineel.

Mambo 11 september 2010 22:49

Men zoekt hier meer verhalen zoals "Mesrine".
Nu dat was wel gene Belg, alhoewel hij hier toch zijn 2 thuis had op zijn laatste jaren.
Maar dat is wat minder geweten.

plakker 12 september 2010 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4977224)
Hij vroeg naar een Belgische crimineel. De rest is bijzaak.

Sekkaki = Belg (Mechelaar om precies te zijn) + crimineel.

foutje

Moor 18 september 2010 09:01

Oké beste mensen, je moet toch wel dom zijn om mijn bedoeling niet te begrijpen

hurricane 18 september 2010 10:16

Beste Moor, om een idee te hebben wat de verhoudingen zoal zijn, kan je gewoon een krant opentrekken.
Neem een paar kranten, dan sluit je de objectiviteit al een beetje uit.
Ik snap alleen niet wat je bedoeling is. Een tijdje terug hemel je criminaliteit op en nu ga je verbanden leggen ?

Moor 18 september 2010 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 4987215)
Beste Moor, om een idee te hebben wat de verhoudingen zoal zijn, kan je gewoon een krant opentrekken.
Neem een paar kranten, dan sluit je de objectiviteit al een beetje uit.
Ik snap alleen niet wat je bedoeling is. Een tijdje terug hemel je criminaliteit op en nu ga je verbanden leggen ?

Beste vriend, speel alstublieft niet op de man, en ik ben geen vertegenwoordiger van de Marokkaanse of Islamitische gemeenschap, dus ik wil losgekoppeld worden van de Marokkaanse of allochtoonse gemeenschap, ik zeg gewoon m'n mening, ik wil geen verantwoording afleggen voor wat andere allochtonen doen,

Ik ben ten eerste een mens, dan een Europeaan, dan een belg, dan een vlaming, dan een vlaming van allochtoonse afkomst dan een allochtoon van marokkaanse afkomst.

Bij de Vlamingen heb je ook mensen die vreemde achternamen hebben zoals "De Moor" of de "Zwarte" of de" Lelijke" oeps da laatste is een vergissing hihi

Dus wat ik wil zeggen, ik vind dat als ik nu de krant open trek is het HALLUCINANT hoeveel rasechte Belgen delicten plegen, het kan gaan van diefstal tot verkrachting, zoals die ene die een meisje heeft verkracht in omstreken van Leuven, zoals die Jannssen,

Zoals die ene zijn moeder heeft vermoord voor haar erfenis

Of die andere die zijn vrouw, Carlos !!!

En als je de regionale krant open doet is het nog erger dus alstublieft mensen laat jullie niet verblinden door jullie haat voor jullie eigen gezondheid.

Gegroet

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be