![]() |
De film United 93 beu!
Het wordt tijd dat de lotgevallen van vluchten 11, 175 en 77 op 9/11 ook verfilmd worden. Iemand connecties in Hollywood?
|
In 3D!
|
nee, irl
|
Het wordt tijd dat dat overroepen evenement eindelijk eens gewoon in perspectief geplaatst wordt: een voetnoot in de geschiedenis.
|
Citaat:
Dit moet eveneens gelden voor alle overroepen evenementen. |
Citaat:
|
Liefst met Scarlett Johanssen en Angelina Jolie in de hoofdrollen. Sex in de film zou ook wel te pruimen zijn. 7 miles High Club anyone?
|
Ik wil die regisseren. :cheer:
Maar vervang Angelina Jolie wel door Asia Argento eh. |
Citaat:
Asia is goedgekeurd! Maar Pelgrim, niet te veel linkse propaganda in de film als je wil. Gewoon een gestilleerde rauwe weergave van de feiten aangepast aan de noden van echte mannen(of zo iets). ![]() |
Voor u maak ik zelfs een Groot-Ottomaanse propagandafilm, zolang Asia Argento er maar bij kan zijn :D
|
Citaat:
|
Maak er dan toch gewoon 'hump the twins" van?
|
Citaat:
|
Een klein bijrolletje dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
O nee! Ik wil niet sterven als maagd! *Op dit moment zet de piloot het vliegtuig in een wachtrondje om rustig te kunnen bidden, tegelijkertijd barst in het passagierscompartiment de orgie los* *20 minuten later* Ahh! Ik kan er niet meer tegen! Laat die heidenen hun kop houden! Tegen orgies! Voor Allah! *cue special effects* Uhhhhh nee, doe toch maar niet. |
Citaat:
Met natuurlijk een betere afloop, laat ons geven: Vlucht 69 die de kaping en vervolgens de zelfmoord vlucht ontloopt omdat de kapers te uitgeput zijn in de orgie. De 72 maagden op voorhand al gekregen.... als dat geen goddelijke interventie is. Nu alleen 72 "prön" maagden per kaper vinden ... gaat een vettige opname worden 288 vrouwen op 1 vlucht met maar 4 mannen aan boord. Ik hoop voor genoeg plastieken vriendjes. |
Jammer dat Christopher Reeve dood is...
|
Citaat:
Dat doet er niet toe Ali, wij hebben een heilige missie, en die zullen we uitvoeren ook. Hup, ga aan boord. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be