![]() |
BUB: priesters die kinderen verkrachtten, waren Vlaams-nationalisten
De BUB heeft een filmpje op Youtube geplaatst. Het betreft het bekende fragment uit de film Der Untergang dat reeds vaak gepersifleerd werd. Daarin wordt op een niet nader toegelichte manier een verband gemaakt tussen de misbruiken in de kerk en Vlaams-nationalistische politici.
Link naar het filmpje: http://www.unionbelge.be/?p=1481 Bewust citaat: "Brussel-Halle-Vilvoorde had al lang gesplitst moeten zijn en dat was een bevel. Danneels, Adriaenssens en Stefaan De Clerck kunnen de pot op." Om even te kunnen situeren wie er in de kamer is: Hitler: "Op Filip Dewinter kunnen we rekenen, met hem komt alles in orde" Generaal: "De Winter heeft de verkiezingen verloren" Hitler: "Blijven nu in de kamer: De Wever, Beke, Bracke en Torfs" Nog enkele citaten uit de persiflage: "De Winter en Dedecker hebben me bedrogen" "Ik heb De Wever nog voorgesteld aan Le Pen" "Die klootzakken van N-VA, VB en LDD hebben niet samengewerkt met CD&V" "Maar goed dat Karel Dillen dit niet meer moet meemaken" "Daar was het me vooral om te doen: de anschluss van de faciliteitengemeenten. De anderstaligen verdrijven uit Europa" |
Dat is op zijn zachtst gezegd nogal flauw.
|
Zielig, zieliger, zieligst, BUB.
|
Citaat:
hoe laag kun je nog wegzakken hé |
Ik vind dat filmpje zeer grappig. Geen idee dat BluB er achter zat. Het is voor het eerst dat ik ze op een beetje humor betrap : zelfs Anciaux kreeg de voetbalbond niet gesplitst, Anneke de Batzelier ge moet daarvoor niet wenen, ...
|
Er wordt geen enkele pedofiele priester genoemd in dit filmpje, er is geen enkele link. Wat de Danneels en Adriaensen hier ineens bij komen doen, begrijp ik ook wel niet.
|
Eerder de 'untergang' voor de bub.
Wat een zielige sukkels. |
Ik vond hem wel grappig :lol: De link tussen de topictitel en het filmpje vind ik eerlijk gezegd nogal vergezocht...
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=143596 |
Citaat:
|
Citaat:
En maar roepen dat ze geen zendtijd of media-aandacht krijgen ... Om wat te doen ??? Dit soort zever verspreiden ??? :roll: bUb heeft al geen reden tot bestaan en dan houden ze zich nog bezig met pubertoestandjes... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus in de walen zijn er geen pedofielen .... :) :) . Hoe dom kan je zijn ..?..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg mannekes.
BUB. Ge knt die nu toch al wel langer dan vandaag eh. |
mensenlief!
die van de BUB zijn totaal zot geworden. |
Ik zie dat die video wel gesmaakt wordt;-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be