![]() |
NVA gaat lopen uit meerderheid in Lier
Zou het dan toch waar zijn dat NVA zijn verantwoordelijkhed niet neemt ?
In Lier gaan ze lopen uit de meerderheid. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...00914_NVA_Lier Is het wel mogelijk met zo'n wispelturige malloten goed bestuur te verwezelijken ? |
Ik doe geen uitspraak over deze specifieke situatie (ik heb geen idee wat er juist aan de hand is) maar soms �*s opstappen uit een meerderheid net je verantwoordelijkheid nemen
|
Citaat:
ik kan mij niet voorstellen wat voor een zielige figuur u wel moet zijn om een ganse dag bezig te zijn met het opzoeken van flauwe onbenulligheden zodat die vuile vlamingen eens de les kunnen gelezen worden! the mind of azert: Vangheluwe -> kerk -> ***VLAMING*** -> alle vlamingen pedo's Willy Vandersteen -> nazi tekeningen -> ***VLAMING*** -> alle vlamingen collabo's NVA Lier -> uit meerderheid -> ***VLAMING*** -> alle NVA-leden zijn niet te vertrouwen en stappen uit de meerderheid! |
Citaat:
Als de meerderheidspartijen beslissen om tegen de afspraken tewerken, en fout te handelen, kan N-VA maar 1 ding doen: de verantwoordelijkheid overlaten aan deze die de fout maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou wel eens kunnen dat Henri, Azerd Bwarrior en Straatrue (of hoe noemt hij daar ook weer) allemaal dezelfde zot is.
|
Citaat:
Neen, ik denk dat Henri1, azert en BWarrior (minstens) drie verschillende mensen zijn. straatrue = azert, dat zou dan wél weer kunnen kloppen. Sinds die laatste hier opdook, heb ik alvast niks meer van die eerste gelezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Voila, dat hebben we ook weer gehad. Ik zou nu wel wat kunnen uitweiden over het feit dat het over twee jaar gemeenteraadsverkiezingen zijn en dat in veel gemeenten en steden de N-VA nog in kartel zit met de CD&V en daar in veel gevallen onderuit wil en dit dus eerder moet gezien worden als een strategische zet en .... maar wat voor zin heeft dat? |
Citaat:
Iets wat we niet kunnen zeggen van ... ge weet wel hé, die bande de Laeken. |
Hmmm, wacht even, ze stappen dus uit de meerderheid van het kartel N-VA/CD&V terwijl onderhandelingen bezig zijn op een ander niveau? Dat komt toch de onderhandelingen niet echt ten goede, e?
Allez, ervan uitgaande dat ze CD&V erbij willen. |
Citaat:
|
Tja, bij ons Marleen zou ik toch ook niet graag op de koffie komen.
|
Afin, wat in ieder geval duidelijk is dat die van de NVA er een gewoonte van maken ergens "lopen" te gaan.
Zijn we het hier over eens ? |
Citaat:
In de andere gevallen zou ik wel willen zien hoeveel/waar/waarom coalities opgeblazen worden door wie. En wat het verschil is tussen 'gaan lopen' en 'uw broek afsteken voor een jobke te krijgen/behouden'. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be