Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   NVA gaat lopen uit meerderheid in Lier (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143760)

Henri1 15 september 2010 21:20

NVA gaat lopen uit meerderheid in Lier

Zou het dan toch waar zijn dat NVA zijn verantwoordelijkhed niet neemt ?

In Lier gaan ze lopen uit de meerderheid.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...00914_NVA_Lier

Is het wel mogelijk met zo'n wispelturige malloten goed bestuur te verwezelijken ?

toccata 15 september 2010 21:37

Ik doe geen uitspraak over deze specifieke situatie (ik heb geen idee wat er juist aan de hand is) maar soms �*s opstappen uit een meerderheid net je verantwoordelijkheid nemen

lollysticky 15 september 2010 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4983533)

Is het wel mogelijk met zo'n wispelturige malloten goed bestuur te verwezelijken ?

zijde hier weer met uwe zever :roll:

ik kan mij niet voorstellen wat voor een zielige figuur u wel moet zijn om een ganse dag bezig te zijn met het opzoeken van flauwe onbenulligheden zodat die vuile vlamingen eens de les kunnen gelezen worden!

the mind of azert:
Vangheluwe -> kerk -> ***VLAMING*** -> alle vlamingen pedo's
Willy Vandersteen -> nazi tekeningen -> ***VLAMING*** -> alle vlamingen collabo's
NVA Lier -> uit meerderheid -> ***VLAMING*** -> alle NVA-leden zijn niet te vertrouwen en stappen uit de meerderheid!

giserke 15 september 2010 22:13

Citaat:

Wat moet je doen als afspraken niet gerespecteerd worden?
Als de meerderheidspartijen beslissen om tegen de afspraken tewerken, en fout te handelen, kan N-VA maar 1 ding doen: de verantwoordelijkheid overlaten aan deze die de fout maken.

Xenophon 15 september 2010 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4983590)

Laat Henri1 toch, ter lering ende vermaack van de domme Vlaming.

djimi 15 september 2010 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4983604)
Laat Henri1 toch, ter lering ende vermaack van de domme Vlaming.

Als-ie niet bestond, dan moesten ze 'm uitvinden, onze Henri1.

giserke 15 september 2010 22:53

Zou wel eens kunnen dat Henri, Azerd Bwarrior en Straatrue (of hoe noemt hij daar ook weer) allemaal dezelfde zot is.

djimi 15 september 2010 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4983644)
Zou wel eens kunnen dat Henri, Azerd Bwarrior en Straatrue (of hoe noemt hij daar ook weer) allemaal dezelfde zot is.

Dan gaat het toch om een wel héél erg gestoorde zot, met drie serieus van elkaar verschillende 'persoonlijkheden'.

Neen, ik denk dat Henri1, azert en BWarrior (minstens) drie verschillende mensen zijn.

straatrue = azert, dat zou dan wél weer kunnen kloppen. Sinds die laatste hier opdook, heb ik alvast niks meer van die eerste gelezen.

giserke 15 september 2010 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 4983676)
Dan gaat het toch om een wel héél erg gestoorde zot, met drie serieus van elkaar verschillende 'persoonlijkheden'.

Neen, ik denk dat Henri1, azert en BWarrior (minstens) drie verschillende mensen zijn.

straatrue = azert, dat zou dan wél weer kunnen kloppen. Sinds die laatste hier opdook, heb ik alvast niks meer van die eerste gelezen.

Het kan ook Bruno zijn. Die was hier op een bepaald moment actief met 5-6 nicks tegen elkaar aant praten. :lol:

Nexer 16 september 2010 00:43

Citaat:

Zulk een veralgemeening op basis van de daden van 1 deelgroep, hoort thuis in de roddelblaadjes.

Xenophon 16 september 2010 02:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4983644)

Soms lijkt het wel alsof er hier een man of vijf zes post, de rest zijn dubbels.

EddyBal 16 september 2010 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4983726)
Soms lijkt het wel alsof er hier een man of vijf zes post, de rest zijn dubbels.

Hmm, dat méén je niet. Je kent dit forum al te lang om te weten dat er veel meer regelmatige posters zijn met een eigen persoonlijkheid. Niet dat er géén dubbelniks zijn... en dat is een weet en niet een idee ;)

backfire 16 september 2010 08:52

Citaat:

Zou het dan toch waar zijn dat NVA zijn verantwoordelijkhed niet neemt?

Nee

Citaat:

Ja

Voila, dat hebben we ook weer gehad. Ik zou nu wel wat kunnen uitweiden over het feit dat het over twee jaar gemeenteraadsverkiezingen zijn en dat in veel gemeenten en steden de N-VA nog in kartel zit met de CD&V en daar in veel gevallen onderuit wil en dit dus eerder moet gezien worden als een strategische zet en .... maar wat voor zin heeft dat?

De schoofzak 16 september 2010 08:54

Citaat:

Dat is in dit geval te beslissen door de gemeentelijke kiezer van Lier.

Iets wat we niet kunnen zeggen van ... ge weet wel hé, die bande de Laeken.

plakker 16 september 2010 08:57

Hmmm, wacht even, ze stappen dus uit de meerderheid van het kartel N-VA/CD&V terwijl onderhandelingen bezig zijn op een ander niveau? Dat komt toch de onderhandelingen niet echt ten goede, e?
Allez, ervan uitgaande dat ze CD&V erbij willen.

Anna List 16 september 2010 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 4983676)

ik mis diene straatreu wel eigenlijk, was een leuker nickje dan het luie azert

lombas 16 september 2010 10:16

Tja, bij ons Marleen zou ik toch ook niet graag op de koffie komen.

Henri1 16 september 2010 11:49

Afin, wat in ieder geval duidelijk is dat die van de NVA er een gewoonte van maken ergens "lopen" te gaan.

Zijn we het hier over eens ?

De schoofzak 16 september 2010 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4984093)
Afin, wat in ieder geval duidelijk is dat die van de NVA er een gewoonte van maken ergens "lopen" te gaan.

Zijn we het hier over eens ?

Als ge het over het weglopen uit het (on)land B. hebt, dan ben ik akkoord.
In de andere gevallen zou ik wel willen zien hoeveel/waar/waarom coalities opgeblazen worden door wie.
En wat het verschil is tussen 'gaan lopen' en 'uw broek afsteken voor een jobke te krijgen/behouden'.

Jazeker 16 september 2010 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4983590)

ik kan mij niet voorstellen wat voor een zielige figuur u wel moet zijn om een ganse dag bezig te zijn met het opzoeken van flauwe onbenulligheden zodat die vuile vlamingen eens de les kunnen gelezen worden!

the mind of azert:
Vangheluwe -> kerk -> ***VLAMING*** -> alle vlamingen pedo's
Willy Vandersteen -> nazi tekeningen -> ***VLAMING*** -> alle vlamingen collabo's
NVA Lier -> uit meerderheid -> ***VLAMING*** -> alle NVA-leden zijn niet te vertrouwen en stappen uit de meerderheid!

Knal! :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be